• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-dostepniejszy-peron-w-wielkopolsce-w-pierzchnie-6666

Kolejny dostępniejszy peron w Wielkopolsce w Pierzchnie

04.02.2022

przygotowanemu do potrzeb podróżnych. Program realizowany przez PLK poprawi dostęp do kolei w 15 miejscowościach. Nowy peron w Pierzchnie to lepszy dostęp do kolei dla wszystkich podróżnych. Prace uwzględniły [...] realizowane są w zakresie ogólnopolskiego projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap IV – infrastruktura pasażerska na liniach rewita [...] peron na przystanku osobowym Wolbórka na linii Warszawa– Katowice. Dostęp do pociągów jest dla podróżnych coraz dogodniejszy dzięki inwestycjom PLK ze środków budżetowych i unijnych. Tylko w Wielkopolsce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-lepsza-obsluga-pasazerow-na-stacji-warszawa-gdanska-8857

Będzie lepsza obsługa pasażerów na stacji Warszawa Gdańska

09.10.2023

informacji pasażerskiej, zwiększą komfort obsługi podróżnych – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Dla podróżnych zaplanowano nowe zadaszenie na wszystkich peronach [...] na stacji Warszawa Gdańska. Powstanie dodatkowy peron nr 5, który pozwoli na rozłożenie potoków podróżnych, a tym samym uprawni obsługę pasażerów oraz zwiększy przepustowość ruchu pociągów. Kolejne planowane [...] Nowy system informacji pasażerskiej, w tym nowe wyświetlacze i nagłośnienie, lepiej poinformują podróżnych o przyjazdach i odjazdach pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpisały przetarg na zapr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzadowy-program-dla-dostepniejszej-kolei-na-podkarpaciu-8105

Rządowy Program dla dostępniejszej kolei na Podkarpaciu

21.03.2023

Programu, na trasie nr 91 Kraków – Medyka wybudowane zostaną nowe obiekty, zwiększające dostępność podróżnych do kolei oraz poziom obsługi i bezpieczeństwa. – Kolej na Podkarpaciu przybliża się do pasażerów [...] Podkarpaciu zapewniają lepsze możliwości komunikacji. Dzięki rządowym programom zwiększamy dostępność podróżnych do kolei, a to sprzyja także poprawie warunków życia mieszkańców – powiedział Ireneusz Merchel [...] dostęp dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się zapewnią pochylnie. Ułatwieniem dla podróżnych niewidomych i niedowidzących będą ścieżki dotykowe i pasy ostrzegawcze oraz oznakowanie w alfabecie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-podrozy-koleja-z-chabowki-do-nowego-sacza-8011

Bliżej podróży koleją z Chabówki do Nowego Sącza

17.02.2023

podróżowania ekologicznym środkiem transportu. Nowa trasa umożliwi tworzenie coraz lepszej oferty dla podróżnych. – Mieszkańcy południowej Małopolski od dziesięcioleci czekają na powrót pociągów na trasę łączącą [...] prowadzenia ruchu kolejowego . A to oznacza zwiększenie dostępności i możliwości komunikacyjnych dla podróżnych. Inwestycja przyczyni się rozwoju kolei w Małopolsce i korzystnie wpłynie na środowisko –powiedział [...] przebudowa przystanków osobowych i stacji w celu zapewnienia dostępności i komfortu wszystkim podróżnym. Na stacji Mszana Dolna i na przystankach Mszana Dolna Marki i Raba Niżna, wybudowane będą nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wieksze-mozliwosci-stacji-szczecin-glowny-4129

Większe możliwości stacji Szczecin Główny

08.03.2019

korekty rozkładu jazdy. Przebudowana kładka będzie przeszklona i całkowicie zadaszona. Ochroni ona podróżnych przed śniegiem, deszczem i ułatwi dojście na perony. Zamontowane będą 4 windy prowadzące na platformy [...] marca, na czas prac przy przebudowie kładki, obiekt będzie częściowo wyłączony z użytkowania. Dla podróżnych dostępne będzie dojście od strony ul. Czarneckiego - na peron nr 4. Znajduje się tam pochylnia [...] Owocowej oraz z budynku dworca. O zmianach informuje czytelne oznakowanie oraz ulotki rozdawane podróżnym. Funkcjonalna stacja obsłuży więcej pociągów Dzięki modernizacji, na stacji Szczecin Główny zamontowano

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-glowny-z-pierwszymi-schodami-ruchomymi-3758

Gdańsk Główny z pierwszymi schodami ruchomymi

25.05.2018

Stacja ze schodami ruchomymi PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. poprawiają komfort obsługi podróżnych na stacji Gdańsk Główny. Zaawansowanie prac jest dobre. Zamontowano już pierwsze schody ruchome prowadzące [...] oświetlenie, ławki i tablice informacyjne. Po zakończeniu prac na peronie 2 i udostępnieniu go dla podróżnych, wykonawca po wakacjach rozpocznie przebudowę peronu nr 1. Przejścia otwarte na czas wakacji Otwarty [...] stropowe i budowane nowe ściany klatek schodowych. W czerwcu planowane jest udostępnienie przejścia podróżnym. Wykonawca zapewni bezpieczne dojście na peron i rozpocznie prace wykończeniowe. Stacja Gdańsk Główny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-uczestniczy-w-organizacji-sdm-3009

PLK uczestniczy w organizacji ŚDM

18.02.2016

przygotowania, których celem jest zapewnienie jak najlepszych warunków pracy przewoźników i obsługi podróżnych w czasie wydarzenia. PLK planują m.in. budowę przejścia podziemnego łączącego perony i teren obok [...] znacznie większej niż zwykle liczby pasażerów. Zostaną wprowadzone specjalne oznakowania, a pomocą podróżnym będą służyć mobilni informatorzy. Zarówno z nimi, jak i z pracownikami punktów o nazwie InfoDworce [...] że z usług PKP Intercity, jedynie w ramach przejazdów grupowych, skorzysta kilkadziesiąt tysięcy podróżnych. Szeroko zakrojone przygotowania prowadzone są także w obszarze bezpieczeństwa. Straż Ochrony Kolei

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowana-do-upalow-2832

PLK przygotowana do upałów

05.07.2015

dworcach pomocą podróżnym służą pracownicy centrów obsługi klienta PKP Intercity oraz pracownicy biur dworca. Pracownicy dworców będą niezwłocznie reagować w sytuacjach, gdy któryś z podróżnych źle się poczuje [...] dworcach, pasażerowie otrzymają napoje i poczęstunki. W razie awarii klimatyzacji w którymś z wagonów, podróżnym, w miarę możliwości, zostaną zaoferowane miejsca w klimatyzowanych częściach pociągu. Gdyby takich [...] całą dobę w Grupie PKP działa Centrum Wsparcia Klienta – jednostka dedykowana organizowaniu pomocy podróżnym w razie utrudnień w ruchu pociągów. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-na-warszawie-glownej-sprawdzila-ciezka-lokomotywa-5427

Wiadukt na Warszawie Głównej sprawdziła ciężka lokomotywa

25.02.2021

większa oferta dla podróżnych warszawskiego węzła kolejowego Przywrócenie ruchu kolejowego i obsługi pasażerów na stacji Warszawa Główna pozwoli na stworzenie lepszej oferty dla podróżnych i zwiększenie możliwości [...] maszyna, tzw. podbijarka, reguluje położenie torów. Dwa nowe perony przygotowywane są do obsługi podróżnych. Nowa Warszawa Główna ma dwa 350-m perony z dojściem od ul. Towarowej. Dzięki kładce, będzie dojście

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-wszystkich-swietych-podrozni-korzystaja-z-nowych-peronow-pomiedzy-olsztynem-a-ilawa-3980

Na Wszystkich Świętych podróżni korzystają z nowych peronów pomiędzy Olsztynem a Iławą

31.10.2018

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podnoszą komfort obsługi podróżnych na 13 peronach na linii Iława – Olsztyn. Pasażerowie korzystają z wygodnych 11 nowych peronów w 7 miejscowościach. Gotowe są już obiekty [...] Samborowo, Lubajny, Stare Jabłonki, Biesal i Unieszewo. Wyższa, lepiej dostosowana do potrzeb podróżnych konstrukcja pozwala wygodniej wsiąść do pociągu. Są gabloty informacyjne, ławki, wiaty oraz nowe [...] Olsztyna Zachodniego do Iławy przebudowanych będzie łącznie 13 peronów. Podniesie to komfort obsługi podróżnych i zapewni wygodne codzienne podróże w regionie. Do końca roku przygotowany będzie również peron

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...14151617181920212223...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 181 do 190 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook