Wyniki wyszukiwania
alarmowani o nietypowej, wymagające reakcji sytuacji np. przebieganiu przez tory w niedozwolonym miejscu. Aplikacja będzie wparciem działań Straży Ochrony Kolei. Uruchomiona zostanie po instalacji dynamicznej
PRZECZYTAJpodróży koleją. Bezpiecznym rozwiązaniem na styku toru i drogi będzie wiadukt drogowy w Małkini w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego. Rozpoczęcie budowy planowane jest w połowie 2020 roku. Sadowne – Czyżew
PRZECZYTAJnowymi. W ramach zadania wykonawca zbuduje dwa nowe wiadukty w Myśliborzu i Siedlowie (łódzkie) w miejscu istniejących konstrukcji. Sprawne kursowanie pociągów z prędkością powyżej 200 km/h zapewni również
PRZECZYTAJtego obiektu wykonawca rozpoczął w lutym. Równocześnie dla pieszych powstanie przejście podziemne w miejscu przejścia w poziomie szyn. Będą w nim cztery windy, co zapewni wygodny dostęp do peronów. W zachodniej
PRZECZYTAJmost nad Pilicą w Warce. Stary jednotorowy most został rozebrany w październiku 2019 roku. W jego miejscu ustawiono dwie nowe 3-przęsłowe konstrukcje. Ich łączna waga to ponad 4800 ton. Teraz pociągi pojadą [...] zwiększą bezpieczeństwo kursowania pociągów. Podobny efekt przyniosą skrzyżowania dwupoziomowe w miejscu przecięcia się torów z drogami, które usprawnią komunikację. Zmodernizowanych zostanie 19 przejazdów
PRZECZYTAJzostanie stary most i wybudowane będą dwie nowe przeprawy. Pomiędzy ul. Kopernika, a ul. Miodową, w miejscu starego nasypu, budowane są estakady, na których zaplanowano cztery tory. Po pierwszym już jeżdżą
PRZECZYTAJprzyczółków. Jednocześnie w Lubaczowie postępują prace przy przebudowie mostu nad rzeką Sołotwą. W miejscu wyeksploatowanej przeprawy będzie techniczne lepsza konstrukcja. PLK wykorzystają obiekt uzyskany
PRZECZYTAJw Chełmie, Tereszpolu Biłgorajskim, Zawadzie, Bełżcu i Szczebrzeszynie. Na stacji w Chełmie, w miejscu starych konstrukcji, zamontowano 8 nowych wiat. Dla zapewnienia lepszej informacji montowane są dodatkowe
PRZECZYTAJPisz – most w przyszłość most w przeszłość
27.03.2020
towarów, ale zwiększyły się ich możliwości. Wymianę konstrukcji przeprowadziły specjalne dźwigi. W miejscu żelaznej konstrukcji jest nowy obiekt. Teraz most jest dostosowywany do jazdy pociągów ze zwiększoną
PRZECZYTAJ137). Wizytówka mostu Stalowy most ma 67 metrów długości i waży ponad 300 ton. Został zbudowany w miejscu starej konstrukcji, obok mostów na linii Kędzierzyn Koźle - Gliwice (nr 137). Elementy przeprawy
PRZECZYTAJ