Wyniki wyszukiwania
Kolej jest najbezpieczniejszym zbiorowym środkiem transportu. Dodatkowo wsparcie pracy maszynistów zapewni Europejski System Zarządzania Ruchem Kolejowym. Nowoczesny system ERTMS zabudowywany jest na
PRZECZYTAJDzięki realizacji inwestycji, które obejmują 9000 km linii kolejowych, można bezpiecznie i wygodnie dojechać pociągami nie tylko do pracy czy szkoły, ale także w wiele atrakcyjnych turystycznie miejsc
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 6,6 mld zł, w tym 5,6 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 1 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJPolski. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 6,6 mld zł, w tym 5,6 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 1 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJPolski. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 6,6 mld zł, w tym 5,6 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 1 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJZaawansowanie II etapu Kolei Plus
27.01.2021
Polski. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 6,6 mld zł, w tym 5,6 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 1 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJWypełni także lukę w sieci komplementarnej TEN-T (Transeuropejskiej Sieci Transportowej), będzie stanowić fragment korytarza AGTC C30/1 oraz nowoprojektowanego kolejowego korytarza transportu towarowego
PRZECZYTAJKolejowego. W analogicznym okresie poprzedniej perspektywy wartość nakładów wynosiła – 5,6 mld zł, co stanowiło 15% planu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A rozpoczęły także przygotowania do nowej perspektywy. Od
PRZECZYTAJPrzyjęte przez ministrów ds. transportu państw członkowskich UE regulacje w zakresie polityki TEN-T stanowią ważny element wyrównywania historycznych dysproporcji komunikacyjnych w Europie i tworzenia spójnej
PRZECZYTAJPierwszy pociąg na stacji Łódź Fabryczna
28.10.2015
zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet 2,5 m. Budowa obiektu stanowiła spore wyzwanie konstrukcyjne ze względu na warunki geologiczne terenu i obecność wód podziemnych
PRZECZYTAJ