Wyniki wyszukiwania
komunikacje w mieście Kończy się przebudowa wiaduktów kolejowych przy ul. Orlej. Dwie nowe konstrukcje w miejscu kilkudziesięcioletnich zapewnią sprawny przejazd pociągów oraz zwiększą bezpieczeństwo ruchu kolejowego
PRZECZYTAJ137). Wizytówka mostu Stalowy most ma 67 metrów długości i waży ponad 300 ton. Został zbudowany w miejscu starej konstrukcji, obok mostów na linii Kędzierzyn Koźle - Gliwice (nr 137). Elementy przeprawy
PRZECZYTAJbudowy nowych przystanków. Projekt zakłada budowę około 55 km nowych torów wraz z siecią trakcyjną. W miejscu ok. 30 przejść i przejazdów kolejowo-drogowych przewidziano budowę nowych skrzyżowań bezkolizyjnych
PRZECZYTAJlinią Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki (lk447) i Warszawa Zachodnia – Katowice (lk1). Na miejscu pracuje palownica, która przygotowuje pale fundamentowe, na których usadowiony będzie wiadukt. W
PRZECZYTAJWarszawa Włochy. Będzie jeden tor na górze i jeden na dole. Trzeci – stalowy wiadukt znajduje się w miejscu, gdzie górą krzyżują się tory z przystanku Warszawa Al. Jerozolimskie oraz Warszawa Włochy na dole
PRZECZYTAJMost kolejowy nad Narwią w Uhowie niebawem znajdzie się na swoim miejscu. Przy pomocy specjalnych zestawów siłowników i pomp hydraulicznych ważąca prawie 1 500 ton kratownicowa konstrukcja zostanie przesunięta
PRZECZYTAJprzejście podziemne umożliwi dogodną, bezpieczną komunikację. Długi na ok. 20 m tunel powstanie w miejscu obecnego przejścia w poziomie torów. Będzie prowadzić od budynku dworcowego do peronów. Podróżni
PRZECZYTAJkońca roku. Pozostałe do wykonania prace dotyczą przebudowy linii wysokiego napięcia oraz zabudowa w miejscu usuniętych słupów torów oraz sieci trakcyjnej. Wartość inwestycji pn. „Poprawa dostępu kolejowego
PRZECZYTAJniejako testamentu, który zostawił nam Roman Dmowski, a który każdego dnia będziemy czytać w tym miejscu – podróżując do szkoły czy pracy – powiedział Ireneusz Merchel, prezes zarządu PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJprędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych. Linia kolejowa w tym miejscu przebiegać będzie przez tereny podgórskie. Projektanci przewidzieli poprowadzenie torów m.in. przez
PRZECZYTAJ