Wyniki wyszukiwania
zostanie stary most i wybudowane będą dwie nowe przeprawy. Pomiędzy ul. Kopernika, a ul. Miodową, w miejscu starego nasypu, budowane są estakady, na których zaplanowano cztery tory. Po pierwszym już jeżdżą
PRZECZYTAJmost nad Pilicą w Warce. Stary jednotorowy most został rozebrany w październiku 2019 roku. W jego miejscu ustawiono dwie nowe 3-przęsłowe konstrukcje. Ich łączna waga to ponad 4800 ton. Teraz pociągi pojadą [...] zwiększą bezpieczeństwo kursowania pociągów. Podobny efekt przyniosą skrzyżowania dwupoziomowe w miejscu przecięcia się torów z drogami, które usprawnią komunikację. Zmodernizowanych zostanie 19 przejazdów
PRZECZYTAJtego obiektu wykonawca rozpoczął w lutym. Równocześnie dla pieszych powstanie przejście podziemne w miejscu przejścia w poziomie szyn. Będą w nim cztery windy, co zapewni wygodny dostęp do peronów. W zachodniej
PRZECZYTAJnowymi. W ramach zadania wykonawca zbuduje dwa nowe wiadukty w Myśliborzu i Siedlowie (łódzkie) w miejscu istniejących konstrukcji. Sprawne kursowanie pociągów z prędkością powyżej 200 km/h zapewni również
PRZECZYTAJpodróży koleją. Bezpiecznym rozwiązaniem na styku toru i drogi będzie wiadukt drogowy w Małkini w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego. Rozpoczęcie budowy planowane jest w połowie 2020 roku. Sadowne – Czyżew
PRZECZYTAJalarmowani o nietypowej, wymagające reakcji sytuacji np. przebieganiu przez tory w niedozwolonym miejscu. Aplikacja będzie wparciem działań Straży Ochrony Kolei. Uruchomiona zostanie po instalacji dynamicznej
PRZECZYTAJlokalne centrum sterowania. W ramach inwestycji wybudowany zostanie wiadukt drogowy w Małkini w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego Rozpoczęcie budowy planowane jest w połowie 2020 roku. Po zakończeniu
PRZECZYTAJPLK podpisały również umowę na budowę wiaduktu drogowego na CMK w Zachorzowie Kolonii (łódzkie). W miejscu istniejącego przejazdu wybudowany zostanie wiadukt drogowy. Przewidziano po dwa pasy jezdni o szerokości
PRZECZYTAJbudowy nowych przystanków. Projekt zakłada budowę około 55 km nowych torów wraz z siecią trakcyjną. W miejscu ok. 30 przejść i przejazdów kolejowo-drogowych przewidziano budowę nowych skrzyżowań bezkolizyjnych
PRZECZYTAJz Białymstokiem. Do tej pory przeprawa przez rzekę stanowiła tzw. wąskie gardło, ponieważ w tym miejscu linia zwężała się do jednego toru. Więcej o postępie prac przy budowie mostu na stronie rail-baltica
PRZECZYTAJ