• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2024. Rezultatów: 342, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/umowa-na-projekt-wieksze-mozliwosci-kolei-z-kedzierzyna-do-granicy-z-czechami-7814

Umowa na projekt – większe możliwości kolei z Kędzierzyna do granicy z Czechami

16.12.2022

dokumentacji projektowej to 26 mln zł. Zakończenie prac projektowych planowane jest w II kwartale 2024 r. W kolejnych latach, po zapewnieniu finansowania, planowana jest realizacja robót budowlanych. Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-czerwcu-sprawniejsze-podroze-na-trasie-wroclaw-jelenia-gora-9614

W czerwcu sprawniejsze podróże na trasie Wrocław – Jelenia Góra

19.04.2024

A. to ok. 130 mln zł (środki budżetowe i z dokapitalizowania). Termin zakończenia prac to czerwiec 2024 r. Tunel między Trzcińskiem a Wojanowem powstał w II poł. XIX w. Liczący 293 m obiekt znajduje się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-od-czerwca-ze-wszystkimi-peronami-9751

Warszawa Zachodnia od czerwca ze wszystkimi peronami

29.05.2024

Termin zakończenia prac prowadzonych w kolejowej części przejścia podziemnego, przewidziano w grudniu 2024 r. Warszawa Zachodnia zapewni oczekiwany komfort podróży. Wszystkie perony będą zadaszone. Ruchome [...] wart jest ok. 2 mld zł netto. Zakończenie układania torów i przebudowy peronów przewidziano w połowie 2024 r. Harmonogram zakończenia inwestycji i fazowanie prac zostały uzgodnione z wykonawcą i przewoźnikami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/o-pkp-polskich-liniach-kolejowych-sa/czym-sie-zajmujemy

Czym się zajmujemy?

specjalnych, który powstaje na zamówienie i według wytycznych naszych kontrahentów – przewoźników. W 2024 roku na polskich torach swoje trasy przebyło 1 993 425 pociągów pasażerskich i 398 114 pociągów towarowych [...] 990 obiektów inżynieryjnych 17 016 budowli (wiaty, perony, ekrany akustyczne) Stan na dzień 31.12.2024 r. Dane dotyczą infrastruktury na liniach eksploatowanych. Prowadzenie ruchu pociągów Mózgiem systemu [...] Codziennie ok. 1700 osób czuwa nad płynnością ruchu na torach. Zarządza nimi ok. 100 dyspozytorów. W 2024 roku przewozy kolejowe na sieci PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wykonywało 138 przewoźników pa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-odnowionego-przystanku-wolborka-wygodniejsze-podroze-do-lodzi-i-czestochowy-7204

Z odnowionego przystanku Wolbórka wygodniejsze podróże do Łodzi i Częstochowy

04.07.2022

, Groszowice. Z Regionalnego Programu Operacyjnego powstanie nowy przystanek Pabianice Północ. Do 2024 roku podróżni będą mieli do dyspozycji podziemne przystanki na trasie tunelu średnicowego Łódź Polesie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/forum-ktore-laczy-plk-sa-w-roli-inicjatora-dialogu-z-rynkiem-10815

Forum, które łączy – PLK SA w roli inicjatora dialogu z rynkiem

23.06.2025

największych sukcesów inicjatywy jest konsekwentne budowanie zaufania pomiędzy Inwestorem a Wykonawcami. W 2024 roku odbyło się aż 40 spotkań z przedstawicielami branży, a społeczność Forum liczy już ponad 300

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-szykuja-dobre-podroze-z-gdanska-do-kartuz-7085

PLK szykują dobre podróże z Gdańska do Kartuz

07.06.2022

nr 229 odc. Glincz - Kartuzy” to blisko 180 mln zł netto. Zakończenie prac planowane jest do marca 2024 r. Powstaje nowe kolejowe połączenie Kaszub z Trójmiastem PLK kontynuują prace na tzw. „bajpasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kujawsko-pomorskie-na-dobrych-torach-10419

Kujawsko-pomorskie na dobrych torach

10.01.2025

w ramach IV etapu robót na linii kolejowej nr 18 między Kutnem a Toruniem Głównym . W latach 2016-2024 na modernizację odcinka przeznaczyliśmy łącznie około 250 mln zł netto. Ostatni etap prac m.in. zwiększył [...] netto. Odtąd pociągi jadą grudziądzkim mostem z prędkością do 80 km/h (przed remontem do 50 km/h). Rok 2024 to również przełomowa decyzja dla kujawsko-pomorskiego odcinka linii nr 201, łączącej region z Kaszubami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/torujemy-pociagom-towarowym-lepszy-dojazd-do-portow-11019

Torujemy pociągom towarowym lepszy dojazd do portów

18.08.2025

poprawą kolejowego dostępu do portów morskich w Gdańsku (koniec robót w 2022 r.), Gdyni (koniec robót w 2024 r.), zwiększyły możliwości przeładunkowe stacji i zapewniły kursowanie dłuższych i cięższych składów [...] Bydgoszcz – Trójmiasto. Inwestycja rozpoczęła się w 2021 r. od prac na liniach stycznych. We wrześniu 2024 r. podpisaliśmy umowę na realizację robót na odcinku Somonino – Gdańsk Osowa wraz z elektryfikacją

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-towarowe-sprawniej-dojada-nadodrzanka-do-portow-w-szczecinie-i-swinoujsciu-10968

Pociągi towarowe sprawniej dojadą Nadodrzanką do portów w Szczecinie i Świnoujściu

04.08.2025

kolejowym, jak i drogowym. Dla poprawy kolejowego dostępu do portów morskich w Szczecinie i Świnoujściu w 2024 roku zakończyliśmy wartą ponad 1,5 mld zł inwestycję, w zakres której wchodziła w obu miejscowościach

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...13141516171819202122...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 171 do 180 z 342.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook