Wyniki wyszukiwania
zasilanie na potrzeby oświetlenia parkingu oraz monitoringu. Zakończenie prac planowane jest do końca 2024 r. Program przystankowy ułatwia przesiadki Inwestycja w Otominie zostanie zrealizowana ze środków
PRZECZYTAJprogramu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 – 2025” pasażerowie od 2 stycznia 2024 r. korzystają z nowego przystanku w Żurawnicy między Zamościem a Szczebrzeszynem (lk 69). Przystanek
PRZECZYTAJna odcinku Wrocław – Jelenia Góra oraz przyległych łącznicach” przewidywane jest obecnie na II kw. 2024 r.
PRZECZYTAJprzystanki w Kołobrzegu, Koszalinie, Świdwinie i Szczecinku zostaną oddane do eksploatacji w I kwartale 2024 roku. Nowy przystanek w Radziszewie między Szczecinem a Gryfinem gotowy będzie do końca bieżącego
PRZECZYTAJtej pory na stacji Białystok zbudowano ok 35 km nowych torów oraz zabudowano 104 rozjazdy. W roku 2024 planowane jest zakończenie robót przy budowie peronów oraz tunelu pod torami oraz uzyskanie pełnej
PRZECZYTAJ– 2025”. Wartość zadań to łącznie blisko 23 mln zł netto. Zakończenie prac planowane jest z końcem 2024 r. Program przystankowy przyczynia się do ograniczenia wykluczenia komunikacyjnego i umożliwi pasażerom
PRZECZYTAJniebawem także na zmodernizowanej stacji Rzeszów Główny i na nowym przystanku Rzeszów Zachodni. W połowie 2024 r., podróżujący koleją ze stolicy Podkarpacia w stronę Dębicy i Przeworska oraz Kolbuszowej i Strzyżowa [...] ie przewidziane jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy. Termin zakończenia prac, to III kwartał 2024 r.
PRZECZYTAJśrodków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności. Zakończenie prac przewidziano na IV kwartał 2024 r. W 2019 r. zakończyła się inwestycja realizowana przez PLK SA na odcinku Chybie – Żory – Rybnik
PRZECZYTAJosobowego D.G. Gołonóg”. Wartość zadania to 6 mln zł netto. Prace projektowe będą realizowane w latach 2024 – 2026. Budowę przewidziano na lata 2027 – 2029. Szacowana wartość całej inwestycji (prace projektowe
PRZECZYTAJzostaną stojaki dla rowerów. Pierwsze prace przy budowie przejść pod torami zaplanowano na początek 2024 roku. Obiekty będą gotowe do końca roku. Projekt „Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok”
PRZECZYTAJ