Wyniki wyszukiwania
telewizji przemysłowej, a także naprawa nawierzchni na 20 przejazdach); przebudowa istniejących peronów i urządzeń do obsługi podróżnych na 15 stacjach i przystankach osobowych; roboty budowlane na 11
PRZECZYTAJelektrycznymi wraz z telewizją przemysłową, - przebudowę sieci trakcyjnej (4 słupy na długości budowanego peronu), - skrócenie toru żeberkowego i zakończenie go kozłem oporowym. Realizacja zadania umożliwi dojazd
PRZECZYTAJsieci trakcyjnej. W Rusinowicach zbudowano dwa perony, a w Kluczborku zakończono wymianę nawierzchni peronu nr 2. Docelowo wszystkie stacje zostaną wyposażone w nowoczesną infrastrukturę - wiaty, ławki oraz
PRZECZYTAJlotniczym w Balicach. Niebawem na przystanku rozpoczną się prace związane z budową dwukrawędziowego peronu. Będzie on wyposażony w nowe wiaty, elementy małej architektury i oświetlenie, jak również nowoczesny
PRZECZYTAJwynikające z rewitalizacji linii nr 272. Jednym z ważniejszych elementów prac jest także przebudowa peronów. Ponadto, dzięki nowym torom emisja hałasu będzie niższa, a ruch towarowy na lokalnych drogach powinien
PRZECZYTAJPociągi na Opolszczyźnie pojadą szybciej
10.06.2014
trakcyjna. Poprawia się stan wiaduktów i przepustów. Standard obsługi podróżnych poprawia modernizacja peronów w Tarnowie Opolskim, Kamieniu Śląskim, Strzelcach Opolskich. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi
PRZECZYTAJdo obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Bez przeszkód będzie można dostać się na peron z dużym bagażem czy z dzieckiem w wózku. Poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu kolejowego i drogowego
PRZECZYTAJW zakres robót wejdą: modernizacja 2 peronów, układu torowego dla pociągów pasażerskich, budowa przejścia podziemnego łączącego perony, stację metra i obie strony stacji Warszawa Gdańska, przebudowa urządzeń
PRZECZYTAJzabezpieczeń przejazdów kolejowo-drogowych. PLK zmodernizowała 23 skrzyżowania toru i drogi. Na peronach 7 stacji i przystanków wybudowano bezpieczne przejścia pod torami przystosowane do obsługi osób
PRZECZYTAJJeszcze szybciej z Warszawy do Gdańska
09.01.2015
Warszawa – Gdynia, objęła przebudowę i wymianę 850 km torów wraz z siecią trakcyjną, budowę 150 nowych peronów, ponad 600 obiektów inżynieryjnych takich jak, wiadukty kolejowe, drogowe, przejścia dla pieszych
PRZECZYTAJ