Wyniki wyszukiwania
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie. Inwestycja o wartości ok. 18 mln zł, realizowana jest przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ze środków własnych. Prace planowane są
PRZECZYTAJRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Współfinansowanie UE to 94,295 mln zł. Koniec prac w listopadzie 2020 r. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP
PRZECZYTAJGłównym celem projektu jest skrócenie czasu podróży i transportu ładunków, poprawa punktualności oraz zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Linia kolejowa C-E 30, łącząca Wrocław z Opolem prze
PRZECZYTAJfirm z liderem - firmą Nowak-Mosty Sp. z o. o. z Dąbrowy Górniczej. Wartość umowy wynosi prawie 41, 5 mln zł. Inwestycja jest finansowana ze środków budżetowych. Termin realizacji zaplanowano na 26 miesięcy
PRZECZYTAJJelcz Miłoszyce – Wrocław Sołtysowice w celu przywrócenia przewozów pasażerskich we WrOF” wynosi 78,12 mln zł (netto). Inwestycja jest finansowana ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu
PRZECZYTAJdrogą – bajpasem (niemal równolegle do drogi wojewódzkiej nr 455). Wartość umowy wynosi prawie 41,5 mln zł. Inwestycja jest finansowana ze środków budżetowych. Pełna nazwa zadania: Zaprojektowanie i wykonanie
PRZECZYTAJWidać efekty przebudowy dwudziestokilometrowej linii Jelcz Miłoszyce – Wrocław Sołtysowice. Na odcinku ok. 15 km od Jelcza Miłoszyc w kierunku Wrocławia (do przejazdu na ul. Strachocińskiej), po wymia
PRZECZYTAJOperacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Szacunkowy koszt całego przedsięwzięcia wynosi 55,787 mln zł. Kontakt dla mediów: Bohdan Ząbek Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. T: +48 717 51-44
PRZECZYTAJspotkania 10 kwietnia na spotkaniu w Rzeszowie. Takie rozwiązanie pozwoli na ograniczenie strat o około 5 mln zł rocznie generowanych przez 4 odcinki linii kolejowych na Podkarpaciu o łącznej długości 240 kilometrów [...] tysięcy km zarządzanych przez PLK. Optymalizacja sieci ma przynieść oszczędności na poziomie 60 - 80 mln zł rocznie i w ten sposób przynieść dodatkowe nakłady na utrzymanie linii intensywnie eksploatowanych
PRZECZYTAJ2026 roku pociągi pojadą do Kudowy-Zdroju o 10 minut szybciej niż dotychczas. Projekt o wartości 105 mln zł jest finansowany ze środków budżetowych.
PRZECZYTAJ