Wyniki wyszukiwania
Rzędzińska, Wałki, Czarna Tarnowska, Grabiny, Dębica, przystosowane do obsługi osób o ograniczonych możliwościach ruchowych. Wybudowane zostaną także 4 wiadukty drogowe (m.in. w Woli Rzędzińskiej, w ciągu drogi [...] podziemnych dla pieszych oraz nowych peronów, przystosowanych do obsługi osób o ograniczonych możliwościach ruchowych przyczyni się do poprawy obsługi podróżnych. W 2010 roku ramach projektu modernizacji
PRZECZYTAJzmodernizujemy obecny tor oraz zbudujemy drugi, co zwiększy przepustowość na trasie i zwiększy możliwości przewozu towarów do portu morskiego w Gdyni. Linia nr 201 zostanie zelektryfikowana, tak samo jak [...] Przebudujemy perony na 13 stacjach i przystankach, dostosowując je do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Przebudujemy lub wyremontujemy ponad 170 obiektów inżynieryjnych (mostów, wiaduktów
PRZECZYTAJpasażerskiej i oznakowanie. Ścieżki naprowadzające ułatwiają komunikację osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. Dojazd pociągiem do Krakowa Głównego zajmuje ok. 20 minut, a do Skawiny 8 minut
PRZECZYTAJpodróżni skorzystają z wind. Dźwigi umożliwią wygodny dostęp do pociągów osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. Prowadzone są już odbiory techniczne urządzeń. Podróżni już od kilku miesięcy
PRZECZYTAJoświetlenie i tablice informacyjne. Pochylnie zapewnią dostęp do kolei osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Do końca roku zaplanowano przygotowanie drugiego peronu i podziemnego przejścia
PRZECZYTAJŁochowska) oraz linią kolejową. Będzie dojście do przystanku autobusowego. Dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania przewidziano pochylnie. Wiadukt wraz z drogami dojazdowymi będzie miał 490 m długości
PRZECZYTAJo obciążeniu 221 kN na oś. Składy towarowe zostaną obsłużone szybciej i sprawniej. Zwiększą się możliwości przeładunkowe stacji w Szczecinie i w Świnoujściu. Porty przyjmą i odprawią więcej ładunków, co
PRZECZYTAJbędą korzystać ze 100 m peronów o wysokości 76 cm, przystosowanych do obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Zamontowane zostaną wiaty, tablice i gabloty informacyjne oraz funkcjonalne, e
PRZECZYTAJumożliwi przejście podziemne. Windy i pochylnie ułatwią korzystanie z peronów osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Dla osób niedowidzących i niewidomych dostępne będą znaki informacyjne z alfabetem
PRZECZYTAJPodobnie jak wszystkie nowe i modernizowane obiekty zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. – Postęp prac na linii nr 30 na odcinku Lubartów - Parczew to ważna wiadomość dla
PRZECZYTAJ