Wyniki wyszukiwania
Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim”. Wartość projektu wynosi 115 mln brutto zł, z czego niemal 81 mln zł stanowi dofinansowanie z Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infr
PRZECZYTAJdalekobieżnych, m.in. na Lubelszczyznę. Prace na odcinku Mielec – Dębica, są częścią umowy PLK za 188 mln zł netto, podpisanej w październiku 2018 r. Wykonawca ma jednocześnie zaprojektować inwestycje na trasie
PRZECZYTAJ199, 681, 682 oraz 872 na odcinku Toszek Północ-Rudziniec Gliwicki-Stare Koźle" o wartości ponad 190 mln zł, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJOperacyjnego Województwa Wielkopolskiego. Wartość projektu to około 500 mln zł netto. Wysokość dofinansowania z Unii Europejskiej to około 425 mln zł netto, tj. 85% wartości zadania. Kontakt dla mediów: Zbigniew
PRZECZYTAJNowe przystanki w Warszawie Efekty przebudowy odczują przede wszystkim pasażerowie. Dzięki wartej 196 mln zł brutto inwestycji, od przyszłego roku na odcinku z Warszawy Gdańskiej do Warszawy Zachodniej przybędą
PRZECZYTAJLinia otwocka: rusza kolejny etap prac
01.06.2023
Dęblin – Lublin, etap II” odcinek Warszawa Wschodnia Osobowa – Warszawa Wawer, o wartości ok. 422 mln zł netto, jest współfinansowana ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Projekt
PRZECZYTAJch kierowców, którzy łamią przepisy ruchu drogowego. Całkowita wartość projektu to 861 mln zł, z czego 430,5 mln zł zostało przewidziane do rozdysponowania w ramach etapu pierwszego. W pierwszym etapie
PRZECZYTAJi punktualna polska kolej – powiedział Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury. Kontrakt za 180 mln zł netto na zlecenie PLK, zrealizuje konsorcjum francusko-polskie w składzie trzech firm, na czele
PRZECZYTAJostatnich latach były wyłączone z eksploatacji. Koszty tych doraźnych działań w 2022 r. sięgnęły 37 mln euro – dodał Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Głos zabrali również
PRZECZYTAJ