Wyniki wyszukiwania
tory, rozjazdy i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h, a towarowych do 120 km/h. Zwiększy się również przepustowość trasy, co umożliwi przejazd
PRZECZYTAJbezpieczeństwa i komfortu podróży oraz zwiększenie prędkości pociągów na trasie. Po zakończeniu wszystkich prac, pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, przez co przejazd między miastami zajmie
PRZECZYTAJzapewnia wzrost konkurencyjności kolei względem innych środków transportu. Składy pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Wersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i nie
PRZECZYTAJpod budowę nowego układu torowego. Będą wymienione tory i rozjazdy. Pociągi pojadą szybciej, a ich prędkość wzrośnie dwukrotnie - do 80 km/h. Sprawniejszy przejazd składów towarowych zapewni nowa sieć trakcyjna
PRZECZYTAJmodernizacji będą szybsze i wygodniejsze podróże ze Szczytna do Ełku. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a czas przejazdu w relacji Szczytno-Ełk skróci się o połowę – z ok. 3 godz. do 1,5
PRZECZYTAJkolejowo-drogowych i przebudujemy elementy sieci trakcyjnej. Efektem prac będzie podniesienie prędkości pociągów do 120 km/h, co wpłynie na skrócenie czasu przejazdu i ułatwi prowadzenie ruchu pociągów
PRZECZYTAJ4 miliarda złotych. Efektem prac na linii Skierniewice - Czachówek - Pilawa będzie podniesienie prędkości do 120 km/h dla pociągów pasażerskich i towarowych. Podróżni na wyremontowanych stacjach i przystankach
PRZECZYTAJktóry w sposób ciągły nadzoruje prowadzenie pociągu przez maszynistę, monitorując dopuszczalną prędkość oraz kontrolując miejsca zatrzymania. Komunikacja pomiędzy pojazdem a systemem przytorowym odbywa
PRZECZYTAJograniczeń prędkości manewrowych z towarami niebezpiecznymi, podwyższenie prędkości jazdy bez znajomości szlaku z 40 do 60 km/h dla pociągów pasażerskich w sytuacjach nadzwyczajnych, podwyższenie prędkości z 20 [...] „Stój” oraz w przypadku wyprawienia pociągu na sygnał zastępczy (Sz) na szlak z blokadą samoczynną prędkość 40 km/h przy wyprawieniu pociągu na szlak na sygnał zastępczy (Sz) w będzie obowiązywać „do końca [...] (nie tylko kierownika pociągu, jak obecnie), zniesienie nakazu oględzin technicznych pociągów z prędkością powyżej 120 km/h na stacjach zwrotnych, umożliwienie możliwości stosowania na semaforach (faku
PRZECZYTAJtrakcyjna oraz urządzenia sterowania ruchem, co pozwoli na przywrócenie połączeń pasażerskich z prędkością 120 km/h. Z taką samą szybkością na nowych torach będą mogły jeździć pociągi towarowe – linia od
PRZECZYTAJ