Wyniki wyszukiwania
na liniach kolejowych nr: 132, 147, 161, 180, 188, 654, 657 na odcinkach Gliwice – Bytom, Chorzów Stary – Mysłowice oraz Dorota – Mysłowice Brzezinka” realizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obejmuje
PRZECZYTAJGliwicki - Stare Koźle" realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Tak budowano nowy most Stary most został rozebrany. Na przygotowanym obok przeprawy terenie zmontowano przywiezione w częściach
PRZECZYTAJna ponad 20 km odcinku Poznań – Oborniki Wielkopolskie były szlifowane na początku października. Stara trasa – nowe perony i tory Podróżni zyskali wyższy komfort na 23 zmodernizowanych peronach, m.in.
PRZECZYTAJspecjalna maszyna PUN, czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej, która zdemontuje stary tor, a w jego miejsce ułoży nowe szyny i podkłady. PUN wymieni nawierzchnię na łącznie 37-kilometrach
PRZECZYTAJskraca czas wykonania robót. Pojazd unosi tor i wykonuje pod nim niezbędne prace. Maszyna wybiera stary tłuczeń i górną warstwę podtorza oraz dostarcza w jego miejsce nowy materiał. – Zastosowanie wyso
PRZECZYTAJotwockiej zaplanowano do końca 2023 r. Następnie zlikwidowany zostanie peron tymczasowy Warszawa Wawer i stary peron Warszawa Gocławek. W ich miejsce ułożony zostanie nowy tor i zawieszona sieć trakcyjna. Prowadzone
PRZECZYTAJPiła Fabryczna, Słupca, Bożacin, Golina, Koźmin Wielkopolski, Krotoszyn, Książno, Miłosław, Obra Stara, Orzechowo, Radlin, Wyrzysk Osiek, Białośliwie, Pleszew, Jastrowie Miasto, Wronki Zamość, Żerków.
PRZECZYTAJObecnie zarządca infrastruktury do prac wykorzystuje już nowe drezyny ze specjalnymi przystawkami. Stary pojazd będzie eksponowany w Zagórzu, gdzie w pobliżu stacji kolejowej powstaje Skwer Pamięci Obrońców
PRZECZYTAJSzykowane są do zabudowy dwa kolejne. Po zakończeniu prac nowy łukowy most przejmie ruch pociągów. Stara przeprawa zostanie wówczas rozebrana, a za rok we wrześniu będzie już gotowy nowy obiekt dla drugiego
PRZECZYTAJAktualnie odbudowywany jest dotychczas nieczynny drugi tor na odcinku Szczecinek – Łubowo. Stary tor zdemontowano już na długości 24 km. Ułożono nowe podkłady na 14 km. Rozpoczęto budowę dwóch nowych peronów
PRZECZYTAJ