Wyniki wyszukiwania
sprawne przewozy kolejowe i zachować w panoramie miasta zabytkowe elementy kolejowej przeprawy. Stary most kolejowy zmieni swoją funkcję. Trzy przęsła będą zaadaptowane na ścieżkę pieszo-rowerową, łączącą
PRZECZYTAJinwestycje. Wykonawca zdemontował już drugi tor. Przy pomocy specjalistycznego sprzętu wycinana jest stara stalowa konstrukcja mostu. W tym miejscu zostaną wbudowane żelbetowe przęsła, podobne do zamontowanych
PRZECZYTAJSpecjalna maszyna PUN na torach , czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej zdemontowała stary tor, a w jego miejsce ułożyła nowe szyny i podkłady. Zastosowanie mechanizacji i najnowszej techniki
PRZECZYTAJS.A. wybudują 3 nowe przystanki w obrębie miasta - przy ulicach Żółkiewskiego i Kozienickiej oraz Stara Wola. Czwarty nowy przystanek, Radom Śródmieście, będzie zlokalizowany pod wiaduktem drogowym w ciągu
PRZECZYTAJgranitowych na ścianach i wykonywania posadzek. Zlikwidowany został peron tymczasowy Warszawa Wawer i stary peron Warszawa Gocławek. W ich miejsce ułożono nowy tor i zawieszono sieć trakcyjną. Dzięki prowadzonej
PRZECZYTAJinfrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny” stara się o finansowanie z POIiŚ 2014-2020. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP
PRZECZYTAJprace w żelbetowej części mostu. Kończy wzmacnianie 29. podpór nad terenem zalewowym. Skuwany jest stary beton, uzupełniane zbrojenie, przygotowywane są szalunki do betonowania nowego koryta balastowego
PRZECZYTAJstosowanym przez wykonawcę. Zastosowano wydajną oczyszczarkę tłucznia i specjalny kombajn, który zrywając stary tor i układając nowy może w ciągu dnia ułożyć odcinek o długości 1 km. Rewitalizacja linii 18 Kutno
PRZECZYTAJprzejazdu pociągów pasażerskich do 120 km/h (obecnie 100 km/h), a towarowych 100 km/h (obecnie 80 km/h). Stara konstrukcja 170-metrowego mostu zostanie zdemontowana. Filary i przyczółki będą wzmocnione. Na nich
PRZECZYTAJPrzebudowa wiaduktu kolejowego w Mikołowie przy ul. Konstantego Prusa wchodzi w kluczowy etap. Stary obiekt został rozebrany. Pociągi kursowały po tymczasowej konstrukcji, co pozwoliło na utrzymanie ruchu
PRZECZYTAJ