Wyniki wyszukiwania
Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJrozbudowę istniejącego mostu kolejowego nad ciekiem wodnym. Ważny zakres prac początkowego etapu stanowiła także zabudowa rozjazdu na linii kolejowej 117 wraz z odcinkami torów dojazdowych. Prace w kolejnym
PRZECZYTAJWykonano jednocześnie rozbudowę istniejącego mostu kolejowego nad ciekiem wodnym. Ważny zakres robót stanowiła także zabudowa rozjazdów wraz z odcinkami torów dojazdowych łączących budowaną łącznicę z siecią
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJczytelne oznakowanie i wiata dla oczekujących. Ze względu na różnicę poziomów terenu, ważną część prac stanowiło przygotowanie dojścia dla podróżnych, w tym osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Do peronu
PRZECZYTAJregionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki Budżetu Państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld zł środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJsze podróże po Polsce i Europie GSM-R zapewni nie tylko łączność głosową pomiędzy pracownikami, stanowić będzie „komunikacyjne serce” systemu Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym (ERTMS)
PRZECZYTAJ