Wyniki wyszukiwania
urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego pozwolą na zwiększenie prędkości pociągów do 160 km/godz. O połowę skróci się czas przejazdu z Opola do Kędzierzyna Koźla (z 50 do 25 min). Zwiększy się przepustowość
PRZECZYTAJtorze postępują zgodnie z harmonogramem i są zaawansowane w 60%. Roboty skończą się w pierwszej połowie przyszłego roku i przywrócony zostanie ruch pociągów. Poznań – Warszawa: sprawniej i bezpieczniej
PRZECZYTAJże po rewitalizacji, linia kolejowa z Toszka Północ do Starego Koźla będzie mogła przejąć nawet połowę pociągów towarowych z linii łączącej Bytom i Wrocław Główny (nr 132) oraz Katowice – Legnica (nr
PRZECZYTAJniezidentyfikowanych wcześniej obiektów militarnych. Wykonawca zadeklarował zakończenie robót w połowie sierpnia 2018 roku. Następnie pozyskiwane będą decyzje administracyjne niezbędne do przywrócenia
PRZECZYTAJrozjazdy i przylegające do nich odcinki torów zostaną zdemontowane i zastąpione przez nowe. Ponad połowa wszystkich rozjazdów zostanie dostarczona na miejsce budowy na specjalnych wagonach-platformach w
PRZECZYTAJTrzebinia – Jaworzno Szczakowa. Zakończenie prac na linii E30 Kraków - Katowice planowane jest w drugiej połowie 2020 r. Szacowana wartość projektu na trasie Katowice – Kraków to 2,3 mld zł, a wsparcie unijne do
PRZECZYTAJ- Inwestycja na linii E20 Warszawa - Poznań, którą rozpoczęliśmy w połowie czerwca, jest dokończeniem modernizacji z lat 90-tych. Trasa jest bardzo ważną częścią korytarza transportowego TEN-T Morze Północne
PRZECZYTAJGłogowem. Dwukrotnie szybciej – 120 km/h pojadą pociągi pasażerskie. Czas przejazdu skróci się o połowę z ponad godziny do ok 30 min. - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały kolejną umowę na realizację
PRZECZYTAJSpichrzowa na tym odcinku funkcjonować będzie jako droga jednokierunkowa. Zamknięta będzie również połowa ul. Nadbrzeżnej (bulwar zachodni) oraz chodniki przylegające do estakady kolejowej na długości r
PRZECZYTAJRembertów i Wesoła bez szlabanów
29.11.2016
przedsięwzięcia to ok. 115 mln zł, w tym roboty budowlane ok. 90 mln zł. Miasto i PLK pokryją je po połowie. PLK wpisały zadanie budowy tuneli i wiaduktu w projekt z Programu Operacyjnego Infrastruktura i
PRZECZYTAJ