Wyniki wyszukiwania
przyczyni się także do poprawy komunikacji miejskiej – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. PLK zaplanowały trzy nowe mosty kolejowe nad Wisłą. Od 2020 r. roku [...] komunikacja lokalna i międzynarodowa Budowa mostów kolejowych w Krakowie mieści się w zakresie projektu „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii a
PRZECZYTAJzapewnia przebudowana sieć trakcyjna. Już rozpoczęły się roboty na peronie nr 3. Kontynuowane są prace przy przebudowie peronów nr 4 i 5, układzie torowym oraz sieci trakcyjnej. Na wiaduktach wschodnim [...] dostęp dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Likwidacja wąskiego gardła Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. m.in. dzięki wykorzystaniu nieczynnego wiaduktu wschodniego i budowie
PRZECZYTAJminut. Więcej informacji o zakresie i efektach inwestycji https://youtu.be/1drPJb0NNZQ Projekt pn. „Prace na liniach kolejowych nr 14, 811 na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola – Ostrów Wlkp., etap I: Łódź [...] nie informacji zawartych w takiej publikacji” Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 22 473 30 02 T. + 48 668 679 414
PRZECZYTAJtablice informacyjne. Perony będą dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Zakończono już prace torowe szlaku między Wargowem a Obornikami Wlkp. Roboty są jeszcze przy odwodnieniu i remoncie oraz [...] Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel.: 600 084 749
PRZECZYTAJNa stacji Łódź Fabryczna w sierpniu zostały zakończone wszystkie zasadnicze roboty budowlane oraz prace w zakresie kolejowym. Zakończono budowę 4 peronów. W tunelu oraz obok peronów położono 12 km torów [...] Wartość kontraktu brutto to: 1,75 mld złotych. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239
PRZECZYTAJformacji dbającej o bezpieczeństwo na kolei. Umiejętności te SOK-iści będą mogli wykorzystywać w swojej pracy przez wiele kolejnych lat. Kontakt dla mediów: Diana Zborowska Rzecznik Prasowy Komendanta Głównego [...] Kolei Diana.Zborowska@plk-sa.pl 600 083 809 Dodatkowe informacje: Mirosław Siemieniec Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 694 480 239 Miroslaw.Siemieniec@plk-sa.pl
PRZECZYTAJKolej w zgodzie z otoczeniem
07.04.2010
PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg dotyczący wykonania analizy porealizacyjnej w zakresie ochrony przed hałasem oraz ochrony środowiska gruntowo-wodnego dla projektu „Modernizacja Poznańskiego [...] Kolejowego, na linii kolejowej nr 3 od stacji Swarzędz do skrzyżowania z ulicą Grunwaldzką w Poznaniu. Prace będą przebiegać w dwóch fazach: Analiza porealizacyjna. Przedłożenie analizy właściwym organom tj
PRZECZYTAJBezpieczeństwo nadal priorytetem PLK
22.01.2015
infrastruktury, ograniczanie błędów z winy pracowników, zwiększenie poziomu bezpieczeństwa podczas prac na liniach kolejowych i dalsze ograniczanie jazdy na sygnały zastępcze. – mówi Andrzej Pawłowski [...] wykonywanie obowiązków związanych z bezpieczeństwem na kolei. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rzecznik prasowy ul. Targowa 74 03-734 Warszawa rzecznik@plk-sa.pl T: +48
PRZECZYTAJnowe przystanki na południu województwa – Wodzisław Śląski Centrum i Pawłowice Śląskie Centrum . Prace przy budowie przystanku Wodzisław Śląski Centrum zrealizowano szybciej niż zakładano w harmonogramie [...] Przystanek zostanie zlokalizowany na odcinku linii kolejowej Katowice – Kraków. Obecnie prowadzone są prace przy dokumentacji projektowej dla obiektu. Zakończenie zadania zaplanowano w IV kwartale 2024 r. W
PRZECZYTAJdrąży dwutorowy 2,7 km tunel od ulicy Stolarskiej do stacji Łódź Fabryczna. Wykonawca kontynuuje też prace na budowie przystanków Łódź Śródmieście, Łódź Polesie, Łódź Koziny. Bezpieczeństwo priorytetem Postęp [...] oraz dysków tnących. Dokładny przebiegu tunelu utrzymują urządzenia monitorujące i kontrolujące. Pracę maszyn nadzoruje personel w kabinie, wewnątrz TBM-u. Specjalna konstrukcja maszyn zapobiega osiadaniu
PRZECZYTAJ