Wyniki wyszukiwania
ułatwi pasażerom, w tym osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się, dojście na peron. Montowane są ławki. Dobrą orientację w podróży zapewnią gabloty i tablice informacyjne. Na nowym przystanku
PRZECZYTAJcentrum sterowania (LCS) w Lublinie trwają prace wykończeniowe na zewnątrz i wewnątrz budynku. Montowane są nowoczesne urządzenia i system sterowania które, zapewnią bezpieczny i sprawny ruch pociągów
PRZECZYTAJinstalowane są nowe i dodatkowe sygnalizatory. Jasne energooszczędne oświetlenie ułatwia podróż. Montowany monitoring rejestruje sytuacje na styku kolei i drogi. Lepszy stan przejazdów, nowe chodniki i ścieżki
PRZECZYTAJosobowych oraz stacjach Kiekrz, Szamotuły oraz Wronki. Prace trwają na pozostałych odcinkach. Wykonawcy montują nowe tory i sieć trakcyjną oraz przebudowują obiekty inżynieryjne. Pociągi na modernizowanym odcinku
PRZECZYTAJKolej w Krakowie dobrze się układa
20.03.2019
kolejnych tygodniach, na estakadach pojawią się tory i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Będzie montowana sieć trakcyjna. Następnie przeprowadzone zostaną testy obciążeniowe nowych obiektów, które są niezbędne
PRZECZYTAJprzebudowie linii z Poznania do Warszawy podniesie się poziom bezpieczeństwa. W trakcie inwestycji montowane są nowoczesne urządzenia wykorzystywane do sterowania ruchem kolejowym. Powstają też bezkolizyjne
PRZECZYTAJBronowice i Mydlniki, wkracza w zasadniczą fazę. Wykonawca wymienia tory, modernizuje wiadukty, montuje nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym i buduje nowe perony dla pasażerów. Jeszcze w
PRZECZYTAJprzebudowie wiaduktu nad ul. Obozową, zostanie zmieniona technologia wykonywania prac. Planowane jest montowanie gotowych stalowych elementów bezpośrednio na podpory i wykonanie żelbetowego pomostu „na mokro”
PRZECZYTAJNa dwóch przejazdach kolejowo-drogowych została wymieniona nawierzchnia drogowa, a na czterech montowane są nowe urządzenia sygnalizacji przejazdowej. Zakończono remont 25 obiektów inżynieryjnych. Efektem
PRZECZYTAJwyższe, przystosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Komfort podróżowania poprawią montowane na peronach wiaty, ławki oraz gabloty z rozkładem jazdy. Większe możliwości kolei w regionie Po
PRZECZYTAJ