Wyniki wyszukiwania
częstotliwości w szczycie przewozowym dodatkowymi kursami na trasie skróconej Skorosze – P+R Al. Krakowska. W celu poprawy warunków podróżowania zostaną wprowadzone specjalne zasady honorowania biletów pomiędzy
PRZECZYTAJPrace przy łącznicy kolejowej zbliżają się do końca. Estakady i torowisko są już gotowe. Trwają roboty wykończeniowe na przystankach Kraków Zabłocie i Kraków Krzemionki. Montowane są elementy wyposaże
PRZECZYTAJDzięki inwestycji za 966 mln zł „Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej” poprawi się komfort podróży, bezpieczeństwo oraz
PRZECZYTAJprzebudowanej linii kolejowej Inwestycje w aglomeracji krakowskiej Ponad 4 mld zł, mają projekty Krajowego Programu Kolejowego, które służą aglomeracji krakowskiej. To ,,Modernizacja linii kolejowej E 30, etap [...] Kraków Zabłocie - Kraków Krzemionki”, ,,Zintegrowany System Transportu Zbiorowego w aglomeracji krakowskiej”. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJ36 mln zł oraz łącznicy Kraków Zabłocie – Kraków Krzemionki za 210 mln zł. Nowy odcinek torów krakowskiej łącznicy o długości 2,6 km umożliwi bezpośrednie połączenie z Krakowa Głównego do stacji Kraków
PRZECZYTAJregionie Ponad 4 mld złotych, mają projekty Krajowego Programu Kolejowego, które służą aglomeracji krakowskiej. To ,,Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze - Katowice – Kraków’’, ,,Budowa [...] Kraków Zabłocie - Kraków Krzemionki”, ,,Zintegrowany System Transportu Zbiorowego w aglomeracji krakowskiej ”. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zespół prasowy rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJRealizacja prac umożliwi wykorzystanie trasy w trakcie prac inwestycyjnych, prowadzonych na węźle krakowskim, m.in. podczas modernizacji trasy E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice. Efektem robót
PRZECZYTAJBudowa łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie - Kraków Krzemionki to estakada z 28 przęseł z 2,5 km odcinkiem torów. Obiekt posadowiony jest na 30 filarach o wysokości nawet 15 m. Obecnie trwają prace prz
PRZECZYTAJPrzebudowa torów, sieci trakcyjnej urządzeń sterowania ruchem kolejowym, a także wyeksploatowanych i zbyt małych na potrzeby miasta wiaduktów, wymagała odpowiedniego rozkładu jazdy. Inwestor, wykonawc
PRZECZYTAJPLK ogłosiły przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robot budowlanych na odcinku Kraków Płaszów – Podbory Skawińskie. To kolejna inwestycja zarządcy infrastruktury w Małopolsce, która tworzy dobre wa
PRZECZYTAJ