Wyniki wyszukiwania
Pełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-5.1 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu
PRZECZYTAJ33 640 Zadanie jest realizowane w ramach projektu POIiŚ 7.1-14 „Modernizacja linii kolejowej E 30, Etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Wrocław – Opole”. Projekt ubiega
PRZECZYTAJSzczekociny - 5 marca godz. 10.00
05.03.2012
Kolejnym etapem będzie ocena stanu torów, którą przeprowadzą diagności PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Na miejscu znajdują się specjalistyczne służby spółki, gotowe do rozpoczęcia naprawy uszkodzonego
PRZECZYTAJwidzenia gospodarczego regionu. Koszt modernizacji linii kolejowej E30/C-E30,odcinek Kraków ‒ Rzeszów etap III POIiŚ 7.1-30, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej
PRZECZYTAJMontaż systemu ERTMS pozwoli na podwyższenie bezpieczeństwa, a także na zwiększenie prędkości, na wybranych odcinkach, powyżej 160 km/h pociągów pasażerskich kursujących z Warszawy do Gdyni. Realizacj
PRZECZYTAJm niezależnie od okresu podejmowania tych działań. Wraz z końcem sierpnia 2012 roku zakończył się etap zgłaszania kandydatur. Kandydatury do obydwu nagród zgłaszane były tradycyjnie za pośrednictwem poczty
PRZECZYTAJutrudnienia związane z obsługą pasażerów do niezbędnego minimum dlatego kolejne prace wykonywane są etapami peron po peronie. Dzięki temu zawsze czynne są trzy perony, natomiast jeden jest czasowo wyłączony
PRZECZYTAJlinii zostaną zainstalowane urządzenia odpłaszające zwierzęta. Projekt będzie kontynuacją pierwszego etapu prac, który polegał na modernizacji torów między Siedlcami a Terespolem, zakończonego w 2010 roku [...] tel. +48 22 47 336 40 Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce –Terespol, etap II” ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura
PRZECZYTAJdofinansowanie” realizowane jest w ramach projektu POIiŚ 7.1-14 „Modernizacja linii kolejowej E 30, Etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Wrocław – Opole”. Informacje
PRZECZYTAJposterunki ruchu w Szczecinku, Miastku i Słupsku. Prowadzona modernizacja linii składa się z trzech etapów: budowy 6 sztuk włókien światłowodowych rozpoczęta w marcu 2011 r., zakupu i uruchomienia systemu
PRZECZYTAJ