Wyniki wyszukiwania
kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap IIa” odcinek Warszawa Wschodnia Osobowa – Warszawa Wawer, o wartości ok. 422 mln zł netto, jest w
PRZECZYTAJ„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny”. Projekt jest współfinansowany ze środków unijnych w ramach POIiŚ. Projekt jest
PRZECZYTAJnumer telefonu i adres e-mail. 7. Każdy z kandydatów ma prawo wycofania swojej kandydatury na każdym etapie postępowania kwalifikacyjnego. Wycofanie następuje przez złożenie pisemnego oświadczenia. 8. Złożone
PRZECZYTAJi będzie w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap IV”. Pozostałą część sfinansuje Powiat Sochaczewski. Projekt będzie ubiegał się o dofinansowanie przez
PRZECZYTAJprojektowej dla zadania „Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E 30 i E 65) na obszarze Śląska, Etap I: Linia E 65 na odcinku Katowice Piotrowice - Tychy - prace projektowe”. Prace projektowe planowane
PRZECZYTAJFinansowany w ramach Krajowego Planu Odbudowy (KPO) projekt „Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach - etap III” usprawni prowadzenie ruchu kolejowego w regionie. PKP Polskie Linie Kolejowe konsekwentnie działają [...] jest podpisanie kolejnych umów na projekt pn.: „Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych - etap II”, które swym zakresem obejmą modernizację 17 kolejnych przejazdów na terenie województwa dolnośląskiego
PRZECZYTAJpoprzez poprawę przepustowości i płynności ruchu pociągów. Harmonogram inwestycji zakłada, że wykonawcy etap projektowy zakończą w drugiej połowie 2025 roku, a roboty budowlane będą realizowane do końca tego
PRZECZYTAJS.A. przeprowadzą inwestycję w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych – etap I”. Zgodnie z podpisanymi umowami na „Wymianę urządzeń przejazdowych typu COB-63 na komputerowe urządzenia
PRZECZYTAJOdbudowy dla projektu pn. „Likwidacja wąskich gardeł i zwiększenie przepustowości linii kolejowych – etap II”. Zakończenie zadania planowane jest w II kwartale 2026 r.
PRZECZYTAJurządzeń przejazdowych zgodnie z zadaniem „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych – Etap I”. Urządzenia odpowiadają za sprawne funkcjonowanie samoczynnej sygnalizacji świetlnej i uruchamianie
PRZECZYTAJ