Wyniki wyszukiwania
(1520 mm). Infrastruktura będzie dostosowana do obsługi ciężkich pociągów o długości 1050 m i nacisku 25t/oś. Przewidziano specjalny tor do odstawiania uszkodzonych wagonów z materiałami niebezpiecznymi. Efektem [...] do punktu przeładunkowego Kotki. Szerokie tory będą dostosowane do przewozu cięższych składów (do 25t/oś) i prędkości do 60 km/h. Umożliwi to rozwój współpracy gospodarczej w regionie. W tym roku podpisana [...] Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 668 679 414
PRZECZYTAJStacje towarowe będą mogły przyjmować i obsługiwać cięższe i dłuższe pociągi o naciskach do 245 kN/oś (25t/oś). Kwota inwestycji to prawie 9 mln zł. Projekt będzie wykonany w latach 2022-2023. Siemianówka [...] pociągów. Stacje będą mogły przyjmować i obsługiwać cięższe i dłuższe pociągi o naciskach do 245 kN/oś (25t/oś) i do 1050 m długości. Siemianówce pociągi kursują po nowych torach, zarówno szerokich (1520 mm) [...] zachód. Stacja obsłuży więcej cięższych i dłuższych składów towarowych - o naciskach do 245 kN/oś (25t/oś) i do 1050 m długości. Za ok. 10 mln zł PLK wybudują dodatkowe tory, które usprawnią przewóz ładunków
PRZECZYTAJw Terespolu , która umożliwi sprawną odprawę większej liczby pociągów o długości 1050 m i nacisku 25t na oś. Uwzględniono względy bezpieczeństwa, m.in. tor do odstawiania uszkodzonych wagonów. Wybudowane
PRZECZYTAJ