Wyniki wyszukiwania
atrakcyjności wielu regionów. Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu te
PRZECZYTAJjest w ramach projektu „Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok”. Wartość prac to prawie 3,4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023 r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024
PRZECZYTAJkolejowym zapewnią nowoczesne urządzenia i systemy komputerowe. Obecnie przebudowywane są perony 1, 2 i 3. Pod nimi wykonawca poszerza przejście podziemne – nad nimi budowana jest wiata z panelami fotowoltaicznymi
PRZECZYTAJkolejowym zapewnią nowoczesne urządzenia i systemy komputerowe. Obecnie przebudowywane są perony 1, 2 i 3. Pod nimi wykonawca poszerza przejście podziemne – nad nimi budowana jest wiata z panelami fotowoltaicznymi
PRZECZYTAJZabłotnia, Niemojki. W 2021 r. przebudowano przystanek w Niemojkach. Od 2023 r. pociągi zatrzymują się na 3 nowych przystankach: Dąbrówka Zabłotnia, Groszowice Wrzosów, Błonie Rokitno, oraz 5 zmodernizowanych:
PRZECZYTAJpochylnie oraz ścieżki naprowadzające w nawierzchni peronów. Wartość prac w Grudziądzu wyniosła blisko 3,9 mln zł netto, a w Tucholi 2,2 mln zł netto. Bliżej do kolei w Grudziądzu Ze środków „Rządowego programu
PRZECZYTAJskali miesiąca daje to ponad 400 takich przypadków. Koszt naprawy urządzeń może sięgać nawet około 3 tysięcy złotych, co w skali roku może powodować starty od kilku do nawet kilkunastu milionów złotych
PRZECZYTAJśrednicowy ze stacją Łódź Żabieniec. W kolejnym etapie TBM Faustyna zostanie przeniesiona z poziomu -3 przystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia maszyny o wadze 650 ton wymaga podzielenia na
PRZECZYTAJdennej na głębokości 26 metrów. Na Kozinach kontynuowane są prace na najniższym poziomie przystanku -3. Rozpoczęto też budowę tzw. kołyski dla mniejszej tarczy TBM Faustyny, w której zatrzyma się po wydrążeniu
PRZECZYTAJi Wolsztyn. Podróżni łatwiej wsiadają do pociągów z przebudowanych peronów w Wolsztynie (perony 2 i 3 – peron nr 1 został przebudowany wcześniej) oraz Grodzisku Wielkopolskim (peron nr 2). Oczekiwany komfort
PRZECZYTAJ