Wyniki wyszukiwania
Dzięki rewitalizacji linii (nr 151) na odcinkach Bierawa – Nędza i Racibórz – Krzyżanowice zwiększono prędkość do 120 km/h dla pociągów pasażerskich i do 100 km/h dla pociągów towarowych (dotychczas 50/60 km/h)
PRZECZYTAJzyskają lepszy dostęp do kolei. Nowa sieć trakcyjna umożliwi przyspieszenie pociągów pasażerskich do prędkości 120 km/h i składów towarowych do 80 km/h. Efektem istotnym dla ruchu towarowego będzie dostosowanie
PRZECZYTAJpolegającego na modernizacji połączenia kolejowego do Katowic. Inwestycja umożliwi podniesienie prędkości pociągów do 160 km/h i skrócenie czasu podróży do ok. 1 godz. Prace modernizacyjne zakończą się
PRZECZYTAJNa stacji Wałbrzych Szczawienko widać układane nowe tory, przystosowane do przejazdu pociągów z prędkością do 100 km/h. Dołączą do nich urządzenia sterowania ruchem. Budowany jest też peron. Lepszą obsługę
PRZECZYTAJhistorii kolei programu inwestycyjnego będzie 8,5 tys. km linii kolejowych dostosowanych do wyższych prędkości. Podczas dyskusji panelowej z udziałem przedstawicieli: zarządcy infrastruktury, jednostki notyfikowanej
PRZECZYTAJZakłada się, że w efekcie realizacji inwestycji ujętych w KPK w latach 2016-2023 zostanie podniesiona prędkość na liniach kolejowych o długości: 8 500 km. Sprawne przygotowanie i realizacja projektów Zarząd
PRZECZYTAJŁódzkiego Węzła Kolejowego. Zwiększy się poziom bezpieczeństwa na przejazdach, a pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. Czas podróży na remontowanym odcinku skróci się prawie o 1/3, tj. o 15 minut z 45
PRZECZYTAJurządzeń sterowania ruchem kolejowym. Skróci się czas przejazdu - pociągi pasażerskie będą jeździły z prędkością 120 km/h. Inwestycja zakończy się w 2019 roku. Całkowity koszt projektu to 367 mln zł netto, z
PRZECZYTAJmodernizacji całego odcinka od Warszawy do Lublina pociągi na tej trasie będą mogły kursować z prędkością 160 km/h. Przejazd skróci się do około 1,5 godziny. Pasażerowie skorzystają z nowych, w pełni
PRZECZYTAJwalce i pompy do betonu. Nowe tory, po przebudowie linii Otwock – Lublin, będą dostosowane do prędkości 160 km/h, a wymiana rozjazdów i przebudowa przejazdów kolejowo-drogowych zapewni większy poziom
PRZECZYTAJ