Wyniki wyszukiwania
Chryzanów (S) umożliwi przejazd dłuższym i cięższym składom (do 1050 metrów o nacisku min. 245 kN/oś) z prędkością do 60 km/h. Przez wschodnią granicę pojedzie więcej pociągów dzięki nowoczesnym urządzeniom sterowania
PRZECZYTAJDąbie wymienionych zostanie 48 km torów i 64 km sieci trakcyjnej. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h. Zmodernizowane zostaną 4 przejazdy kolejowe, na których zwiększy się poziom bezpieczeństwa
PRZECZYTAJjest linia kolejowa – Chybie – Rybnik – Nędza/Turze . Rewitalizacja trasy umożliwi zwiększenie prędkości pociągów nawet do 100 km/h, co znacznie usprawni transport towarów, głównie z Rybnickiego Okręgu
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym pozwolą na przejazd większej liczby pociągów. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością maksymalną do 120 km/h a towarowe do 80 km/h. Po zakończeniu modernizacji czas podróży pociągiem
PRZECZYTAJOkręgu Węglowego. Dzięki odnowieniu infrastruktury pociągi towarowe pojadą o 30 km szybciej, z prędkością 90 km/h. Szybsza jazda skróci czas przewozu towarów. Odnowione tory zapewnią sprawny przejazd większej
PRZECZYTAJna odcinku Oświęcim – Czechowice Dziedzice będzie skrócenie czasu przejazdu dzięki zwiększeniu prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h, a towarowych 80 km/h. Oprócz torów, prace obejmą m.in. rozjazdy
PRZECZYTAJ115 do około 75 minut. Po uzyskaniu wszystkich zgód administracyjnych najszybsze pociągi pojadą z prędkością 160 km/h. Pasażerowie skorzystają z wygodnych peronów. Większe bezpieczeństwo zapewnią przebudowane
PRZECZYTAJDzięki rewitalizacji linii (nr 151) na odcinkach Bierawa – Nędza i Racibórz – Krzyżanowice zwiększono prędkość do 120 km/h dla pociągów pasażerskich i do 100 km/h dla pociągów towarowych (dotychczas 50/60 km/h)
PRZECZYTAJzyskają lepszy dostęp do kolei. Nowa sieć trakcyjna umożliwi przyspieszenie pociągów pasażerskich do prędkości 120 km/h i składów towarowych do 80 km/h. Efektem istotnym dla ruchu towarowego będzie dostosowanie
PRZECZYTAJpolegającego na modernizacji połączenia kolejowego do Katowic. Inwestycja umożliwi podniesienie prędkości pociągów do 160 km/h i skrócenie czasu podróży do ok. 1 godz. Prace modernizacyjne zakończą się
PRZECZYTAJ