Wyniki wyszukiwania
połączeń pasażerskich. Przebudowana infrastruktura pozwoli zwiększyć prędkość pociągów. To kolejny etap modernizacji trasy łączącej Kraków z Oświęcimiem. W poprzednich latach PLK przebudowały tory m.in
PRZECZYTAJŁodzi. Ogłoszony został przetarg na przygotowanie dokumentacji projektowej oraz realizację pierwszego etapu zadania. – Polska kolej zmienia się z myślą o pasażerach. Dzięki inwestycjom PLK staje się coraz bardziej [...] Zakończenie prac w ramach zadania pn. „Rewitalizacja infrastruktury pasażerskiej na stacji Włocławek - etap 1: peron nr 1 i przejście podziemne w km 54,819 linii nr 18” planuje się w kwietniu 2023 r. Prace [...] środków budżetowych PLK. Przygotowana dokumentacja projektowa obejmie także zakres wchodzący w drugi etap prac. W jego ramach PLK planują przebudowę i podwyższenie peronu nr 2, wydłużenie peronu nr 1 do 300
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I i etap II” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu
PRZECZYTAJLinia kolejowa nr 38 zmienia się dla podróżnych z woj. warmińsko-mazurskiego oraz dla turystów. Mieszkańcy tej części regionu szybciej i wygodniej dojadą do stolicy województwa. Po zakończeniu wszystk
PRZECZYTAJKoleją na święta do stolicy Tatr
22.12.2023
jednotorowej linii kolejowej do Zakopanego była realizowana etapami – zapewniając bezpośrednie zimowe i letnie połączenia pociągiem pod Tatry. Każdy etap oznaczał zwiększenie liczby dostępnych stacji i przystanków
PRZECZYTAJOdbudowy dla projektu pn. „Likwidacja wąskich gardeł i zwiększenie przepustowości linii kolejowych – etap II”. W 2021 r. PLK S.A. za 23 mln zł netto wymieniły szyny i podkłady (12 km toru) oraz zabudowały
PRZECZYTAJzł netto realizowana jest w ramach projektu: „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych, etap II”. Projekt jest współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Celem
PRZECZYTAJinwestycji ok. 2 mld zł. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. (Zdjęcia
PRZECZYTAJtygodniu i 24 godziny na dobę, działa Centrum Wsparcia Klienta . Zapewnia podróżnym pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi CWK
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace
PRZECZYTAJ