Wyniki wyszukiwania
Chorzów Batory, w okolicach ulicy Strzelców Bytomskich – w pobliżu kampusów Uniwersytetu Śląskiego, Wyższej Szkoły Bankowej oraz szpitala. Również mieszkańcy Bytomia zyskają nowy przystanek w dogodniejszej
PRZECZYTAJGórzyckie. Łatwiejszy będzie także dostęp do pociągów na przystankach: Radów i Górzyca. Perony będą wyższe, lepiej oświetlone i czytelniej oznakowane. Wygodę pasażerom zapewnią nowe wiaty, ławki i tablice
PRZECZYTAJzostanie wybudowany nowy peron. Zmodernizowany będzie też dotychczasowy obiekt nr 1. Perony będą wyższe, z nową nawierzchnią, co ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Na peronach zostaną zamontowane
PRZECZYTAJobejmie przebudowę peronów na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina. Perony będą wyższe (76 cm), co ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Zostaną wyposażone w wiaty, ławki
PRZECZYTAJpoprawić standard obsługi podróżnych na wszystkich stacjach i przystankach. Perony będą wygodniejsze i wyższe. Każdy zostanie wyposażony w wiaty, ławki i funkcjonalne oświetlenie. Poprawi się oznakowanie i
PRZECZYTAJSzybciej na CMK – 200 km/h w Idzikowicach
28.02.2018
Modernizacja w Idzikowicach obejmie 12 km kompleksowej przebudowy torów i wymianę sieci trakcyjnej. Stacja będzie przygotowana do przejazdu pociągów pasażerskich z prędkością 200 km/h, a docelowo 230/
PRZECZYTAJPodlaska Rozrządowa. Będą na nim dwa perony, wiaty, oświetlenie i pochylnie. Na przebudowanych stacjach wyższe perony ułatwią wsiadanie do pociągów. Będą wiaty, nowe oświetlenie oraz wyraźne oznakowanie. Nad
PRZECZYTAJskorzystają także podróżni stacji w Trzebini, Dulowej, Woli Filipowskiej. Przebudowane perony będą wyższe, dobrze oświetlone i wyposażone w czytelne oznakowanie oraz wiaty. Dostęp do pociągów umożliwią
PRZECZYTAJumowy na łączną kwotę 4,5 mld zł netto, co oznacza, że wartość podpisanych umów jest prawie 2 krotnie wyższa niż w I kw. 2017 r. (ponad 2,3 mld zł netto). Ogłaszane są kolejna przetargi. W I kw. 2018 r. PLK
PRZECZYTAJpozwolą na przejazd cięższych składów towarowych (o nacisku min. 245 kN/oś) z prędkością 60 km/h. Wyższa przepustowość linii ułatwi przejazd większej liczby pociągów. Inwestycja będzie realizowane w formule
PRZECZYTAJ