Wyniki wyszukiwania
poruszania wygodniejszy dostęp do peronów zapewnią pochylnie. Standard podróży koleją podniesie także montowane już nowe oświetlenie oraz ujednolicone, estetyczne elementy małej architektury: wiaty, ławki, kosze
PRZECZYTAJni tunel również został wybudowany przed czasem. Maszyna drążyła średnio 8,3 metrów dziennie i montowała jednocześnie obudowę. W tym celu wykorzystano 457 ringów tj. pierścieni tunelu. Usunięto ok. 40
PRZECZYTAJmetrów łącznie z odcinkiem pod przystankiem Koziny). Maszyna drążyła średnio 6 metrów dziennie i montowała jednocześnie obudowę. W tym celu wykorzystano 499 ringów tj. pierścieni tunelu. Usunięto ponad 45
PRZECZYTAJ8,5 m. Trasa połączy m.in. przystanek Łódź Koziny ze stacją Łódź Kaliska. Maszyna drążąca tunel montowała jednocześnie obudowę. Wykorzystano 4284 tubingi – półkoliste elementy, które tworzą pierścienie
PRZECZYTAJSzczytno – Pisz. Na odcinku Pisz – Ełk przygotowano teren na ponad 20 km długości do ułożenia toru. Montowane są kable do zapewnienia łączności. Lepsza obsługa podróżnych w regionie Dzięki inwestycji poprawi
PRZECZYTAJi Kraków Grzegórzki. Powstają estakady, nowe mosty i wiadukty. Wymieniana jest sieć trakcyjna, montowane rozjazdy kolejowe i nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wartość inwestycji to w sumie
PRZECZYTAJ. Obecnie wykonawca skupia się na robotach wykończeniowych. Przygotowywane są tory i rozjazdy, montowane słupy trakcyjne i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Na bocznych ścianach estakad podwieszany [...] kolei aglomeracyjnej. PLK budują nowe mosty, wiadukty i perony. Wymieniana jest sieć trakcyjna, montowane rozjazdy kolejowe i nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Powstają nowe przystanki
PRZECZYTAJRoboty koncentrują się na peronach stacji Gorzów Wielkopolski. Na ukończeniu jest budowa wiat, montowane jest nowe oświetlenie oraz mała architektura (ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne). Na
PRZECZYTAJNowa estakada kolejowa w Krakowie
06.03.2019
jna, która ogranicza drgania i oddziaływanie przejeżdżających pociągów na otoczenie. Następnie montowane będą tory. Powstaje równocześnie nowa część XIX – wiecznego wiaduktu kolejowego. W najbliższych
PRZECZYTAJciszej. Prowadzone są równocześnie prace wewnątrz nisz. Pracownicy uzupełniają ubytki i spoiny oraz montują instalacje. Pomieszczenia są szykowane do funkcji usługowych. Przewidziano działalność odpowiednią
PRZECZYTAJ