Wyniki wyszukiwania
wiaty zostaną poddane renowacji. PLK zadbają aby zostały zachowane ich historyczne walory. Jednym z celów inwestycji będzie zapewnienie dostępu na perony również od strony ul. Marii Zientary-Malewskiej. PLK
PRZECZYTAJmarca tego roku objął Pan stanowisko członka Zarządu, dyrektora do spraw eksploatacji. Jakie główne cele postawił Pan przed sobą? MG: Za główne wyzwania na najbliższe lata uważam przede wszystkim bezpieczne
PRZECZYTAJ(kiosk, gastronomia). Przestrzeń na 1. piętrze zostanie wykorzystana na potrzeby obsługi dworca oraz na cele techniczne. Na stacji Toruń Miasto zmodernizowany zostanie cały kompleks budynków PKP: dworzec, „stara
PRZECZYTAJŚląsk z portami, umożliwi zwiększenie kolejowych przewozów towarowych - realizację jednego z głównych celów PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w obecnej perspektywie finansowej - mówi Ireneusz Merchel, prezes
PRZECZYTAJmożliwość zwiększenia przepustowości Poznańskiego Węzła Kolejowego. - Poznańska inicjatywa wpisuje się w cele Krajowego Programu Kolejowego, który uwzględnia zwiększenie roli kolei w aglomeracjach. Podobne działania
PRZECZYTAJmożna w pełni wykorzystać na utrzymanie funkcjonujących linii w jak najlepszym stanie technicznym. Cele jakie podczas prac nad optymalizacją sieci postawił przed sobą zarządca infrastruktury były następujące:
PRZECZYTAJTunel, integrując łódzką sieć kolejową, ułatwi codzienne dojazdy do pracy, szkoły, na zakupy czy w celach rekreacyjnych. Inwestycja ma ogromne znaczenie także w skali krajowej. Poprawi połączenia m.in. między
PRZECZYTAJzapewni modernizacja linii Wrocław – Poznań. Usprawnienie ruchu aglomeracyjnego to jeden z podstawowych celów inwestycji PLK przewidzianych do 2023 r. Prace obejmują zarówno inwestycje w obrębie miast, jak i
PRZECZYTAJKolej Siłą Polskiej Gospodarki
03.10.2011
Główne cele programu spotkań to: prezentacja obecnego stanu realizacji inwestycji kolejowych, omówienie przykładów pozytywnego wpływu kolei na polską gospodarkę, rozwój regionów, a w tym lokalnych rynków
PRZECZYTAJGSM-R w Polsce staje się faktem
06.04.2011
odcinku wdrożeniowym wynosi odpowiednio: dla osobowych 160 km/h, a dla towarowych 120 km/h. Głównymi celami, z punktu widzenia strategii wdrażania sieci ERTMS/GSM-R w Polsce poprzez realizację projektu „M
PRZECZYTAJ