• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2024. Rezultatów: 342, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-start-trzeciego-tunelu-jednotorowego-w-lodzi-przenoszenie-tbm-nad-torami-9282

Na start trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi – przenoszenie TBM nad torami

19.01.2024

lutego rozpocznie się drążenia trzeciego z 4 jednotorowych tuneli w kierunku przystanku Łódź Koziny. W 2024 roku TBM Faustyna wybuduje jeszcze czwarty tunel z Kozin do komory przy al. Unii Lubelskiej. Tunel

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-jezdza-juz-po-dwoch-torach-miedzy-opolem-glownym-i-opolem-zachodnim-9270

Pociągi jeżdżą już po dwóch torach między Opolem Głównym i Opolem Zachodnim

17.01.2024

prac najbardziej zależy od warunków atmosferycznych. Zakończenie zadania planowane jest na marzec 2024 r. Efekty inwestycji Po inwestycji na odcinku Kędzierzyn Koźle - Opole Zachodnie korzyści z rozwoju

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-centrum-wodzislawia-slaskiego-zatrzymaja-sie-pociagi-7886

W centrum Wodzisławia Śląskiego zatrzymają się pociągi

10.01.2023

2021–2025”. Wartość inwestycji to ponad 3 mln zł netto. Zakończenie prac planowane jest w I kwartale 2024 r. Większy dostęp do komunikacji kolejowej Rada Ministrów przyjęła 19 maja 2021 r. uchwałę w sprawie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-lata-w-jeden-rok-wiecej-prac-utrzymaniowych-i-rewitalizacyjnych-na-polskiej-sieci-kolejowej-w-2025-roku-10509

4 lata w jeden rok? Więcej prac utrzymaniowych i rewitalizacyjnych na polskiej sieci kolejowej w 2025 roku!

24.02.2025

zwiększyć i przyspieszyć prace z wykorzystaniem PUN (pociągów do potokowej wymiany toru). W latach 2021-2024 maszyny PUN wykonały prace utrzymaniowe na średnio 37 kilometrach toru rocznie. Plan na 2025 rok zakłada

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gladkie-przejazdy-po-wyszlifowanych-torach-cmk-10434

Gładkie przejazdy po wyszlifowanych torach CMK

20.01.2025

elementem dostosowania CMK do najwyższych prędkości na polskiej sieci kolejowej. Zadanie zrealizowane w 2024 roku polegało na wyprofilowaniu szyn i rozjazdów, aby zapewnić parametry wymagane dla kolei dużych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jutro-pociagi-wroca-na-trase-do-kudowy-zdroju-10467

Jutro pociągi wrócą na trasę do Kudowy-Zdroju

30.01.2025

Kłodzko Nowe – Duszniki-Zdrój – rewitalizacja torów wraz z robotami towarzyszącymi – realizacja w latach 2024–2026”, którego realizacja pozwoli na powrót pociągów na trasę Kłodzko – Kudowa-Zdrój. Kolejarze pracowali

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-wspieraja-edukacje-kolejowa-podpisanie-umowy-z-warszawska-kolejowka-10677

PLK SA wspierają edukację kolejową – podpisanie umowy z warszawską „Kolejówką”

25.04.2025

kolejowej – mówi Piotr Wyborski Prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W roku szkolnym 2024/2025 uczniowie szkół, które współpracują z PLK SA, kształcili się na kierunkach: technik transportu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-i-dord-wspolnie-dla-bezpieczenstwa-na-przejazdach-10632

PLK SA i DORD wspólnie dla bezpieczeństwa na przejazdach

10.04.2025

opadające rogatki i omijanie slalomem zamkniętych półrogatek, to najczęstsze przyczyny tragedii. W 2024 r. na Dolnym Śląsku doszło do 7 wypadków na przejazdach, w których zginęła 1 osoba, a 1 została ciężko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-piastow-nowy-przystanek-zwiekszy-dostep-do-kolei-w-stolicy-malopolski-8607

Kraków Piastów – nowy przystanek zwiększy dostęp do kolei w stolicy Małopolski

03.08.2023

widzących będzie system ścieżek o zróżnicowanej strukturze. Zakończenie prac przewidziano na koniec 2024 r. – PLK SA kończą fundamentalne dla rozwoju Krakowa inwestycje. Dzięki zmodernizowanej linii średnicowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-mozliwosci-podrozy-z-centrum-gorlic-zapewni-lacznica-kolejowa-8813

Nowe możliwości podróży z centrum Gorlic zapewni łącznica kolejowa

03.10.2023

budową łącznicy pomiędzy linią 108 a linią 110. Realizacja prac projektowych przewidziana jest w latach 2024 – 2027. Zadanie zostanie sfinansowane ze środków budżetowych.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...11121314151617181920...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 151 do 160 z 342.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook