Wyniki wyszukiwania
lata 2014-20120. wartość to 42 361 250.00 PLN (netto). Efektem dotychczasowych prac PLK za ponad 220 mln zł na trasie Rzeszów – Jasło (były dwa projekty RPO na rewitalizację w latach 2010 – 2013) jest skrócenie
PRZECZYTAJDofinansowanie dla tego projektu z budżetu środków europejskich wynosi 85%. Wartość inwestycji to 175 mln zł. Prace zakończą się do końca 2019 roku. Kontakt dla mediów: Martyn Janduła Zespół prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJTydzień kluczowych prac na stacji Lubin
01.05.2018
projektu POIiŚ 5.2-7 „Prace na linii kolejowej nr 289 na odcinku Legnica – Rudna Gwizdanów” to 196 mln zł (netto). Dofinansowanie unijne: 130 574 734 zł (netto). Umowa podpisana w lipcu 2017 r. Czas realizacji
PRZECZYTAJmodernizowanym odcinkiem zapewni Lokalne Centrum Sterowania (LCS) w Poznaniu. Inwestycja warta ok. 500 mln zł netto jest współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
PRZECZYTAJKolej lepiej dostępna na Podkarpaciu
24.04.2018
Stalowa Wola – Tarnobrzeg/Sandomierz – Ocice/Padew. Wartość umowy to ok. 12 mln zł, a całą inwestycję oszacowano na ponad 330 mln zł. Lepiej dostępna kolej Mieszkańcy miejscowości Sobów, Kępie Zaleszańskie [...] spółka Voessing Polska Sp. z o.o. Wartość umowy to 11,8 mln zł netto. Wartość całego projektu w Krajowym Programie Kolejowym szacowana jest na ponad 330 mln zł. Finansowanie projektu zaplanowano w ramach Programu
PRZECZYTAJetap koncentruje się na budowie nowych skrzyżowań bezkolizyjnych. Łącznie na projekt przewidziano 400 mln zł. Jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJKraków Mydlniki – Kraków Główny Towarowy rozpoczęła się pod koniec 2016 roku. Inwestycja warta 250 mln zł netto współfinansowana jest w ramach unijnego instrumentu „Łącząc Europę” (CEF). Odcinek linii kolejowej
PRZECZYTAJnr 96 na odcinku Tarnów – Muszyna” i finansowane ze środków budżetowych. Ich łączna wartość to 62 mln zł netto. Zasadniczym celem prac jest zwiększenie kolejowej dostępności regionów atrakcyjnych turystycznie
PRZECZYTAJza blisko mln zł był finansowany ze środków PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Roboty wykonywał Zakład Robót Komunikacyjnych DOM z Poznania. Szybciej i wygodniej także do portów Ponad 600 mln zł planują
PRZECZYTAJA., dyrektor ds. rozwoju i przygotowania inwestycji. Największe dofinansowanie, w kwocie ponad 2,8 mln zł, trafiło do konsorcjum, którego liderem jest Instytut Kolejnictwa. Efektem współpracujący kadry
PRZECZYTAJ