Wyniki wyszukiwania
m.in. wiadukt nad DK81 w Katowicach Ligocie i most nad rzeką Mleczną w Katowicach. Dzięki pracom prędkość pociągów wzrośnie dwukrotnie z 40 do 80 km/h. Zakres projektu obejmuje także remont budynku posterunku
PRZECZYTAJModernizowana obecnie linia kolejowa z Opola do Kędzierzyna Koźle pozwoli na jazdę pociągów z prędkością do 160 km/ godz. Czas podróży między Opolem a Kędzierzynem najszybszymi składami skróci się z 50
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym pozwolą na przejazd większej liczby pociągów. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością maksymalną do 120 km/h a towarowe do 80 km/h. Po zakończeniu modernizacji czas podróży pociągiem
PRZECZYTAJprzebudują 22 obiekty (mosty i przepusty). Dzięki tym pracom możliwe będzie trzykrotne zwiększenie prędkości z 40 do 120 km/h. Ponadto przebudowa 6 przejazdów kolejowo-drogowych, między innymi w miejscowościach
PRZECZYTAJBaltica zapewni sprawne podróże z Warszawy do Białegostoku. Pociągi pojadą szybciej - pasażerskie z prędkością do 160 km/h a składy z towarami do 120 km/h. Większy poziom bezpieczeństwa zapewnią też nowe urządzenia
PRZECZYTAJskróci się o ok. 40 min – z 1 h 35 min do ok. 55 min. Pociągi pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością do 120 km/h. PLK zmodernizują 2 stacje: Szydłów i Łambinowice oraz 9 przystanków: Opole Chmielowice
PRZECZYTAJPrzewidziano remont 33 obiektów inżynieryjnych. Po zakończeniu prac składy pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, czyli nawet o 40 km/h szybciej niż obecnie. Modernizacja urządzeń sterowania ruchem
PRZECZYTAJDzięki inwestycjom poprawi się dostępność i przepustowość w portach oraz zwiększy się dwukrotnie prędkość handlowa. Prace obejmują modernizację, budowę i rozbudowę infrastruktury kolejowej oraz inwestycje
PRZECZYTAJMydlniki jest fragmentem szlaku kolejowego do Katowic. Trwająca modernizacja umożliwi podniesienie prędkości pociągów do 160 km/h i skrócenie czasu podróży z Krakowa do Katowic do ok. 1 h. Inwestycja zakończy
PRZECZYTAJne oraz nowy tor pozwolą na przejazd cięższych składów towarowych (o nacisku min. 245 kN/oś) z prędkością 60 km/h. Wyższa przepustowość linii ułatwi przejazd większej liczby pociągów. Inwestycja będzie
PRZECZYTAJ