Wyniki wyszukiwania
infrastruktury kolejowej, a także planowanie i przygotowanie inwestycji. Umowa reguluje też zasady prowadzenia ruchu oraz przydzielania tras. - Konstruktywna współpraca naszych zarządców infrastruktury kolejowej
PRZECZYTAJbezpośredniego lub z przesiadkami, a także zapoznanie się z oferowanymi w pociągu usługami. Dzięki prowadzonemu monitoringowi sieci kolejowej w czasie rzeczywistym i wykorzystaniu nadajników GPS, na bieżąco
PRZECZYTAJwarunki do skrócenia przejazdów dzięki podwyższeniu prędkości na nowych rozjazdach i zapewnił prowadzenie stabilnej jazdy pociągów bez nadmiernych zwolnień przy zmianie torów. – Wymiana 697 rozjazdów była
PRZECZYTAJdziałki. Brak terenu na drogi dojazdowe utrudniał dowóz materiałów budowlanych wpływając na tempo prowadzenia całej inwestycji. W 2015 roku zostaną wykończone perony i hala główna, zadaszenia, zamontowane
PRZECZYTAJponad 400 stacjach montowane są wiaty i ławki, oznakowanie wymieniane jest na bardziej czytelne, prowadzone są drobne remonty, trwa montaż stojaków rowerowych. Efektem są funkcjonalne oraz przyjazne pasażerom
PRZECZYTAJsieci miejskiej i Dyżurnego Komendy Policji w Sulejówku. Obserwację kamer przez całą dobę mają prowadzić policjanci, którzy w razie sytuacji kryzysowej na terenie kolejowym o pomoc poproszą patrole Straży
PRZECZYTAJLinia Kalety – Kluczbork na nowo
04.06.2013
ruchu, prace zostaną przeniesione na tor drugi. Taka organizacja robót pozwala utrzymać możliwość prowadzenia ruchu pociągów. Prace toczą się zgodnie z przyjętym harmonogramem robót. Trasa Kalety – Kluczbork
PRZECZYTAJInwestycja uzupełnia rewitalizację linii kolejowej Rzeszów – Jasło prowadzonej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. W 2013 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończą
PRZECZYTAJwystąpił zarząd PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. W okresie od grudnia 2012 r. do końca marca br. prowadzono rozmowy z marszałkami województw, przewoźnikami oraz kluczowymi podmiotami gospodarczymi na terenie
PRZECZYTAJSieć kolejowa patrolowana
24.01.2014
wiaduktów, 16 tys. przejazdów kolejowo-drogowych, 18 tys. budynków oraz perony. W związku z tym, do prowadzenia działań w sezonie zimowym przewidziano w zależności od warunków nawet 16 tys. osób. Zarządca i
PRZECZYTAJ