Wyniki wyszukiwania
Przyspieszą pociągi z Łodzi do Kutna
17.05.2018
nowe wiaty, ławki, gabloty informacyjne, system oznakowania dotykowego oraz stojaki rowerowe. Do peronów będą prowadziły dojścia w poziomie torów dostosowane do obsługi osób o ograniczonej zdolności poruszania
PRZECZYTAJKrajowego Programu Kolejowego. Aktualnie trwają także prace na stacji Włoszczowa Północ – powstał nowy peron i budowane jest przejście podziemne. Inwestycja jest realizowana w ramach modernizacji Centralnej
PRZECZYTAJStadion. Będzie położony w odległości ok. 1,5 km od stacji Lubin Górniczy (w stronę Rudnej). Nowy peron będzie wyposażony w pochylnie od strony przejazdu przy ul. Marii Skłodowskiej Curie. Towarowy „łącznik”
PRZECZYTAJdrogowych. PLK przewidują także wymianę sieci trakcyjnej oraz urządzeń sterowania ruchem, przebudowę peronów i ich wyposażenia, budowę układu sterowania ruchem oraz odnowienie systemu odwodnienia. W ramach
PRZECZYTAJtakże część podziemna oraz czterotorowy tunel o długości prawie 2 km. Gotowe są już konstrukcje peronów, trwa budowa torów, w tym układanie 30-metrowych szyn. Zakończyła się instalacja schodów ruchomych
PRZECZYTAJ135 stojaków rowerowych. Miejsce na pozostawienie roweru zawsze staramy się wybrać jak najbliżej peronów. Każdy stojak na rower jest w kształcie odwróconej litery „U”. Taki kształt najlepiej zabezpiecza
PRZECZYTAJwymieniana jest sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Zaplanowano przebudowę 13 peronów na przystankach w Czyżowicach, Bełsznicy, Rudyszwałdzie oraz na stacjach Olza i Wodzisław Śląski
PRZECZYTAJw skarpy nasypów kolejowych. Ich wysokość zapewnia wygodny dostęp do pociągów. Przed krawędziami peronów jest także zaznaczony pas bezpieczeństwa, z wyczuwalną fakturą. Perony są wyposażone w wiaty (z
PRZECZYTAJpociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. PLK podwyższy również komfort pasażerów poprzez modernizację peronów, montaż małej architektury i czytelnego oznakowania na stacjach Trzebinia, Dulowa, Wola Filipowska
PRZECZYTAJprzewiduje wymianę, przebudowę lub budowę wszystkich elementów infrastruktury kolejowej, jak: torów, peronów, mostów wiaduktów, urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz zabezpieczeń związanych z ochroną środowiska
PRZECZYTAJ