• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3666, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/slaskie-na-nowych-torach-odc-4-2024-10554

Śląskie na nowych torach, odc. 4/2024

Zebrzydowice potrwa cztery lata. Ma wartość ok. 7 mld zł i jest dofinansowana przez Unię Europejską w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Wersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/slaskie-na-nowych-torach-odc-2-2024-10542

Śląskie na nowych torach, odc. 2/2024

Zebrzydowice potrwa cztery lata. Ma wartość ok. 7 mld zł i jest dofinansowana przez Unię Europejską w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Wersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/slaskie-na-nowych-torach-odc-3-2024-10545

Śląskie na nowych torach, odc. 3/2024

Zebrzydowice potrwa cztery lata. Ma wartość ok. 7 mld zł i jest dofinansowana przez Unię Europejską w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Wersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/naklo-nad-notecia-zachodnie-podrozni-wsiada-do-pociagow-z-nowego-przystanku-10530

Nakło nad Notecią Zachodnie – podróżni wsiądą do pociągów z nowego przystanku

04.03.2025

podziemne, które połączy budynek dworca i perony z drugą stroną miasta i parkingiem Park & Ride. W ramach zadania powstaną windy na wejściach do przejścia oraz na perony nr 1 i 2, co znacząco poprawi dostępność

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-lepszy-standard-podrozowania-kolejowym-szlakiem-z-tarnowa-do-muszyny-i-krynicy-10521

Coraz lepszy standard podróżowania kolejowym szlakiem z Tarnowa do Muszyny i Krynicy

27.02.2025

trakcie jest przebudowa obiektów dla podróżnych na stacjach Rytro i Muszyna. Prace kontynuujemy w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021–2025”. Projekt za

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-limanowej-rzadzic-bedzie-kolej-10497

W Limanowej rządzić będzie kolej!

17.02.2025

PLK SA dla tej inwestycji. W tym roku chcemy ogłosić również pozostałe postępowania przetargowe w ramach „Podłęża – Piekiełka”. Liczę na to, że wykonawcy dotrzymają harmonogramów i pociągi pojadą nowymi [...] ze stolicy Małopolski do Zakopanego zajmie ok. 90 minut. Fragmenty tej inwestycji finansowane są w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Więcej o projekcie: www.podleze-piekielko.pl Rekordowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perspektywy-dla-trasy-kolejowej-ostroleka-szczytno-10518

Nowe perspektywy dla trasy kolejowej Ostrołęka – Szczytno

26.02.2025

nr 35 na odcinkach Chorzele – Szczytno oraz Ostrołęka – Grabowo o łącznej długości około 40 km. W ramach zadania wykonawca przygotuje analizy wariantów inwestycyjnych oraz kosztów i korzyści, na podstawie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-wsiadziemy-do-szybszych-pociagow-miedzy-lowiczem-a-skierniewicami-10512

Wygodniej wsiądziemy do szybszych pociągów między Łowiczem a Skierniewicami

25.02.2025

Prace na odcinku Bełchów – Skierniewice realizowane są ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) w ramach zadania inwestycyjnego „Prace na linii kolejowej nr 11 na odcinku Łowicz Główny - Skierniewice”. [...] kontynuacją przebudowy linii Skierniewice - Łowicz, ważnej dla ruchu pasażerskiego oraz towarowego. W ramach zadań prowadzonych w latach 2020-2023 zmodernizowano już odcinek Bełchów - Łowicz, stację Bełchów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosla-efektywnosc-utrzymania-sieci-kolejowej-plk-sa-10503

Wzrosła efektywność utrzymania sieci kolejowej PLK SA!

19.02.2025

najmniejszym stopniu wpływać na proces przewozowy w trakcie ich realizacji. Dążymy do tego, by w ramach posiadanych możliwości organizacyjnych i finansowych zaplanować roboty tak, by przynosiły trwałą [...] Waszkiewicz, członek Zarządu – dyrektor ds. utrzymania infrastruktury. Tory najważniejsze W 2024 roku w ramach prac utrzymaniowych, które koncentrowały się na branży dróg kolejowych, zrealizowano ponad 100 zadań [...] wo pracowników. W tym roku planowane jest zawarcie umowy ramowej i pierwszej umowy wykonawczej w ramach tego projektu. Rozwiązaniem korzystnym dla zastosowania przy budowie i dobrym utrzymaniu torów w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-lata-w-jeden-rok-wiecej-prac-utrzymaniowych-i-rewitalizacyjnych-na-polskiej-sieci-kolejowej-w-2025-roku-10509

4 lata w jeden rok? Więcej prac utrzymaniowych i rewitalizacyjnych na polskiej sieci kolejowej w 2025 roku!

24.02.2025

zapowiedziami, PLK SA zamierzają zlecić w 2025 roku szereg zadań utrzymaniowych oraz rewitalizacyjnych w ramach postępowań otwartych. Realizacja tych zadań, o wartości od kilkunastu do kilkudziesięciu milionów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...10111213141516171819...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 141 do 150 z 3666.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook