• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 8.30. Rezultatów: 401, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszanie-inwestycyjne-na-kolei-staje-sie-faktem-3345

Przyspieszanie inwestycyjne na kolei staje się faktem

07.04.2017

prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W tym roku Spółka planuje ogłosić postępowania na ponad 8 mld zł. Nakłady na inwestycje wyniosą 5,5 mld zł. Nowe inwestycje na lepsze podróże i transport towarów [...] inwestycji ujętych w KPK w latach 2016-2023 zostanie podniesiona prędkość na liniach kolejowych o długości: 8 500 km. Sprawne przygotowanie i realizacja projektów Zarząd PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. podejmuje [...] umów) Kontakt dla mediów: Joanna Kubiak Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. 22 473 30 02 e-mail: rzecznik@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-koziny-trzeci-podziemny-przystanek-na-trasie-fabryczna-kaliska-6002

Łódź Koziny – trzeci podziemny przystanek na trasie Fabryczna – Kaliska

12.08.2021

sprzęt przygotowuje teren. Następnie ściany szczelinowe – zabezpieczą wykop, który sięgnie do głębokości 30 m. Budowana będzie konstrukcja przystanku - płyty: denna, pośrednie i stropowa. - Budujemy trzeci [...] rejonie ulic Ogrodowej i Karskiego) budowane są ściany szczelinowe. Powstaje konstrukcja zabezpieczająca 30 m wykop. Równolegle usuwane są kolizje z infrastrukturą zewnętrzną. Następnie budowane będą płyty: [...] dwutorowy tunel od ulicy Stolarskiej do podziemnego dworca Łódź Fabryczna. TBM Faustyna o średnicy ok. 8,5 m, wykonuje pierwszy (w rejonu ul. Długosza) z 4 jednotorowych tuneli, które połączą tunel główny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-uczestnikiem-europejskiego-kongresu-gospodarczego-3744

PLK uczestnikiem Europejskiego Kongresu Gospodarczego

15.05.2018

rzeczywistą wartość realizacyjną ponad 20 mld zł, a prace projektowe prowadzimy dla zadań wartości ok. 8 - 10 mld zł. Mamy też zdefiniowane projekty i studia wykonalności dla przedsięwzięć, które zostaną [...] dla mediów: Magdalena Janus Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl 22 473 30 02

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-obecne-na-europejskim-kongresie-gospodarczym-3377

PLK obecne na Europejskim Kongresie Gospodarczym

11.05.2017

Kolejowy zostanie zrealizowany w całości, a do końca 2017 r. będziemy mieli podpisanych umów na ponad 30 mld zł, co stanowi połowę wartości Krajowego Programu Kolejowego – powiedział prezes PKP Polskich Linii [...] realizacji inwestycji z KPK do 2023 roku zostanie podniesiona prędkość na liniach klejowych o długości 8,5 tys. km, a zarządca infrastruktury przebuduje 9 tys. km torów. - Nie boimy się utraty środków. Co [...] funduszy UE. Jako przykład, spełniającej wszystkie warunku KE inwestycji, została podana linia kolejowa nr 8 Warka – Radom, gdzie m.in. planowana jest dobudowa drugiego toru i przebudowa mostu nad Pilicą. To doskonały

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podleze-piekielko-nowe-mozliwosci-kolei-w-malopolsce-polsce-i-europie-4063

„Podłęże – Piekiełko” nowe możliwości kolei w Małopolsce, Polsce i Europie

07.01.2019

zakresu. Nowa trasa będzie wymagała m.in. budowy 58 km nowych linii kolejowych, 11 tuneli, 8 estakad, 20 mostów, ponad 30 wiaduktów. Zmodernizowana zostanie 75-kilometrowa istniejąca linia między Chabówką a [...] komplementarnej TEN-T (Transeuropejskiej Sieci Transportowej), będzie stanowić fragment korytarza AGTC C30/1 oraz nowoprojektowanego kolejowego korytarza transportu towarowego RFC11 „Amber”. Zadanie pn. „Budowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwie-maszyny-tbm-w-lodzi-kolejny-etap-prac-by-kolej-zapewniala-lepsze-podroze-4774

Dwie maszyny TBM w Łodzi, kolejny etap prac, by kolej zapewniała lepsze podróże

24.06.2020

W Łodzi są dwie maszyny do drżenia tuneli. Mniejsza tarcza wydrąży 4 jednotorowe tunele o średnicy 8,5 metra i łącznej długości ok.4,5 km. Transportem rzecznym oraz drogowym dojechały w czerwcu wszystkie [...] zachodnim a wschodnim. Docelowo komora dla dużej maszyny TBM będzie miała 26,5 m głębokości oraz do 30 m szerokości. Przy komorze startowej dla mniejszego TBM w rejonie ul. Długosza prace obejmują m.in [...] km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8,76 m – średnice tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroze-koleja-ponad-ulicami-krakowa-nowe-tory-na-estakadach-5597

Podróże koleją ponad ulicami Krakowa – nowe tory na estakadach

15.04.2021

przez centrum Krakowa wymaga etapowania prac. Pierwsze pociągi pojechały po nowym torze na estakadach 8 metrów nad ulicami w 2019 roku. Później wykonawca kontynuował rozbiórkę nasypu ziemnego i roboty przy [...] dostęp do kolei dla mieszkańców południowo-wschodnich rejonów miasta. Projekt „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej” ułatwi podróże

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-pociagi-na-estakadach-w-krakowie-4279

Pierwsze pociągi na estakadach w Krakowie

27.06.2019

pociągi. Niecodzienna operacja połączenia torów została szczegółowo przygotowana. Zacznie się o godz. 8 i potrwa ok. 12 godzin. W tym czasie zbudowane, sprawdzone i odebrane będą urządzenia niezbędne do [...] ruchem kolejowym. Wartość inwestycji to w sumie przeszło 1 mld zł. Projekt „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej” jest dofinansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/ertms-seniorzy-lubia-kolej-6341

ERTMS – Seniorzy lubią kolej!

Terespola, E30 od Zgorzelca do Węglińca oraz z Krakowa do Rzeszowa i E59 z Poznania do Wrocławia. Wersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/qex0A8QY_xk

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-na-estakadach-nowa-era-kolei-w-krakowie-4283

Pociągi na estakadach – nowa era kolei w Krakowie

01.07.2019

budowy zużyto 7,5 tys. m3 betonu oraz 910 ton stali. Nowy tor, o długości ok. 1,5 km, ułożono na 2,8 tys. ton tłucznia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, w tym mat wibroizolacyjnych i tłumików [...] Krakowa 100 km/h. Wartość inwestycji to w sumie przeszło 1 mld zł. Projekt „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej” jest dofinansowany

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...10111213141516171819...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 141 do 150 z 401.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook