Wyniki wyszukiwania
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wraz z wykonawcą dokumentacji przedprojektowej dla zadania „Zwiększenie przepustowości na odcinku Warszawa Wschodnia – Nasielsk (Kątne/Świercze)” w ramach projektu pn.:
PRZECZYTAJmożliwości przewozów między Płaszowem i Bieżanowem, a tym samym na krakowskim węźle kolejowym. Ostatni etap inwestycji to przygotowanie torów i montaż sieci trakcyjnej. Maksymalny możliwy zakres prac wykonano
PRZECZYTAJ„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap IV – infrastruktura pasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013” ma wartość
PRZECZYTAJzapewnia lepsze połączenia podkarpackich stref ekonomicznych z innymi regionami. – Zamykamy kolejny etap tej ważnej inwestycji. Od tygodnia możemy już jeździć pociągiem do Padwi Narodowej. Remont przebiegał [...] – powiedział marszałek Władysław Ortyl. – Bardzo się cieszę z zakończenia modernizacji kolejnego etapu mieleckiej linii kolejowej w tym przypadku odcinka Mielec-Padew Narodowa. Obiecaliśmy przed laty
PRZECZYTAJPodlaska są uzupełnieniem inwestycji „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol”, dofinansowanej przez Unię Europejską w ramach instrumentu finansowego „Łącząc
PRZECZYTAJOdprawa podróżnych i budowa Na stacji Warszawa Zachodnia pociągi zatrzymują się przy ośmiu peronach. Równocześnie na kilku poziomach są kontynuowane prace. Wybudowano kilkanaście kilometrów nowych tor
PRZECZYTAJKolejarze przygotowani do zimy
29.11.2022
tygodniu i 24 godziny na dobę działa Centrum Wsparcia Klienta. Zapewnia podróżnym wsparcie na każdym etapie podróży. Pracownicy Centrum współpracują z obsługą składów pasażerskich, aktualizują komunikaty dla
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap II” odcinek Warszawa Wschodnia Osobowa – Warszawa Wawer, o wartości ok. 422 mln zł netto, jest ws
PRZECZYTAJ(zarządzanej przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei) do sieci kolejowej zarządzanej przez PLK SA – Etap I”.
PRZECZYTAJdalekobieżną linią średnicową. Rozwiązanie to usprawni planowanie i ruch pociągów podczas dalszych etapów robót oraz zwiększy możliwości organizacji ruchu po zakończeniu inwestycji. Prace – w uzgodnieniu
PRZECZYTAJ