Wyniki wyszukiwania
o długości ponad 1 100 km. Wartość prac odtworzeniowych i rewitalizacyjnych wyniosła od 0,5 mln do 3 mln zł/km. W ramach prac zostały: zrewitalizowane lub odnowione obiekty inżynieryjne, przejazdy kolejowe
PRZECZYTAJprzejazdów kolejowo – drogowych i przejść dla pieszych oraz wymiana 221 rozjazdów. Przebudowane będą 3 mosty, 2 wiadukty oraz 18 przepustów. Inwestycje PLK w trójmiejskich portach znacznie poprawią warunki
PRZECZYTAJrozwiązanie umożliwi poprowadzenie pod torami jezdni o łącznej szerokości 6 m z dwoma pasami ruchu oraz 3 m trasy pieszo-rowerowej. Prace realizowane są w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach
PRZECZYTAJLinii Kolejowych S.A. m.in. dzięki wykorzystaniu nieczynnego wiaduktu wschodniego i budowie na nim 3 nowych torów zlikwiduje „wąskie gardło” tj. jednotorowe połączenie z Łodzi Kaliskiej w kierunku południowo-
PRZECZYTAJStary jednotorowy most został rozebrany w październiku 2019 roku. W jego miejscu ustawiono dwie nowe 3-przęsłowe konstrukcje. Ich łączna waga to ponad 4800 ton. Teraz pociągi pojadą po dwóch torach. Na moście
PRZECZYTAJprzejazdów kolejowo – drogowych i przejść dla pieszych oraz wymiana 221 rozjazdów. Przebudowane będą 3 mosty, 2 wiadukty oraz 18 przepustów. Nad torami stacji Gdańsk Kanał Kaszubski, w ciągu ulicy Ku Ujściu
PRZECZYTAJzdrowia ilustruje film zrealizowany w ramach kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd”: https://youtu.be/L3kbwqEIOzY Gdy dojdzie do awarii auta i nie ma możliwości zjazdu z torów, należy jak najszybciej opuścić
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. zainstalowały ponad 37 tys. punktów świetlnych w technologii LED na ponad 3 tys. obiektów – peronów, przejść podziemnych, kładek, przejazdów kolejowo-drogowych. Takie działanie
PRZECZYTAJWymieniona zostanie nawierzchnia placu przystacyjnego, tory o łącznej długości blisko 1700 metrów oraz 3 rozjazdy, które zapewnią pociągom sprawną zmianę toru. Na wszystkich stacjach i przystankach perony
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. zainstalowały ponad 37 tys. punktów świetlnych w technologii LED na ponad 3 tys. obiektów – peronów, przejść podziemnych, kładek, przejazdów kolejowo-drogowych. Takie działanie
PRZECZYTAJ