Wyniki wyszukiwania
także część podziemna oraz czterotorowy tunel o długości prawie 2 km. Gotowe są już konstrukcje peronów, trwa budowa torów, w tym układanie 30-metrowych szyn. Zakończyła się instalacja schodów ruchomych
PRZECZYTAJW dwie godziny z Warszawy do Katowic
06.06.2013
144 nowych rozjazdów oraz rewitalizację sieci trakcyjnej. Ponadto remont obejmie 9 przejazdów, 12 peronów oraz 60 obiektów inżynieryjnych. Przewidziana jest również realizacja prac związanych z przebudową
PRZECZYTAJkolejne prace ziemne. Obecne przejście podziemne umożliwia przemieszczanie się tylko miedzy dwoma peronami. Nowy obiekt – budowany w odległości ok. 20 m metrów od starego – umożliwi pasażerom przedostanie
PRZECZYTAJobciążenie ciężkich samochodów i ogranicza prace przy utrzymaniu obiektu. Planowane są też prace na peronach m.in. w Sowczycach, Bąkowie, Starym Oleśnie. Remont obejmie ich nawierzchnie oraz wiaty. Przebiegająca
PRZECZYTAJteż 2 mosty, 11 wiaduktów, 13 przepustów oraz jedna kładka dla pieszych. Wyremontowano również 7 peronów na stacjach i przystankach: Sopot, Gdynia Orłowo, Gdynia Główna, Gdynia Chylonia. Perony zostały
PRZECZYTAJwłaściwego przygotowania dokumentacji, dokonano wizji lokalnej szlaków, w tym obiektów inżynieryjnych, peronów, nawierzchni, odwodnienia. Trasa, położona w terenie górzystym, między Karkonoszami i Pogórzem Izerskim
PRZECZYTAJremont układu torowego na stacjach i przystankach osobowych, budowę nowych i przebudowę istniejących peronów oraz wiat peronowych, zabudowę akustycznej informacji dla podróżnych i nowoczesnych urządzeń zab
PRZECZYTAJukładu torowego i elementów infrastruktury kolejowej zarządzanej przez PKP PLK S.A. (z wyjątkiem peronów, wiat peronowych i przejść tunelowych) na stacji Wrocław Główny w ramach projektu FS 2004/PL/16/C/PT/005
PRZECZYTAJletnich mostów oraz wiaduktu kolejowo-drogowego. Pasażerowie korzystają z nowo wybudowanych czterech peronów na przystankach w Wandzinie, Niemcach, Ponikwodzie i Zadębiu oraz z trzech zmodernizowanych w Lubartowie
PRZECZYTAJwysokości 76 cm. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. pomyślały również o osobach niepełnosprawnych. Na peronach zamontowane zostaną specjalne pochylnie oraz windy, które w znacznym stopniu ułatwią korzystanie
PRZECZYTAJ