Wyniki wyszukiwania
polegający na wymianie nawierzchni i odtworzeniu odwodnienia, naprawę 83 km sieci trakcyjnej. Prace prowadzone będą także na obiektach inżynieryjnych. W sumie zmodernizowanych zostanie 30 mostów, 5 wiaduktów
PRZECZYTAJnowy peron na stacji Łódź Widzew, gdzie w ramach budowy połączenia do nowego dworca Łódź Fabryczna prowadzone są obecnie intensywne prace modernizacyjne. Wartość projektu wynosi ponad 24 miliony złotych przy
PRZECZYTAJwojewództwie opolskim, gdzie wymienionych zostało 16 rozjazdów. W tym roku po raz pierwszy prace będą prowadzone w województwach: warmińsko-mazurskim (9 rozjazdów), pomorskim (14 rozjazdów) oraz mazowieckim (19
PRZECZYTAJzainstalowane windy. Obecnie pociągi dojeżdżają do stacji zgodnie z rozkładem. Obsługa podróżnych prowadzona jest z dwóch peronów. Równocześnie kończą się prace na sąsiednich peronach nr 3 i 4. Zdemontowano
PRZECZYTAJaglomeracyjny i regionalny, co odciąży linię z Katowic do Warszawy (nr 1), umożliwiając niezawodne prowadzenie ruchu pociągów dalekobieżnych i międzynarodowych. Inwestycję przewidziano na lata 2016-2019. Jej
PRZECZYTAJAktualnie w ramach tej inwestycji na stacji Grudziądz Mniszek powstaje m.in. nowy peron. W ramach prowadzonej rewitalizacji wyremontowano już perony w Chełmży, Wrocławkach, Firlusie, Kornatowie i Wałdowie
PRZECZYTAJKoluszki – Częstochowa - Katowice to jedno z najważniejszych połączeń w Polsce wykorzystywanych do prowadzenia regionalnego i dalekobieżnego ruchu pasażerskiego. Trasa jest również intensywnie wykorzystywana
PRZECZYTAJŁódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy
11.06.2014
wyniesie 100 km/h, a przejazd całego odcinka zajmie ok. 15 minut. Prace realizowane na zlecenie PLK są prowadzone w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew
PRZECZYTAJna kontraktach, w tym możliwe ryzyka są ściśle monitorowane. To jeden z wielu nowych standardów prowadzenia inwestycji wdrożonych w PLK w ubiegłym roku. Dzięki temu nadzorowi możliwe jest szybkie reagowanie
PRZECZYTAJdachom światło słoneczne dotrze na perony, znajdujące się 16 metrów pod ziemią. Na stacji wykonawca prowadzi dalsze prace wykończeniowe – montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i wentylacyjnej
PRZECZYTAJ