Wyniki wyszukiwania
metra nad nimi przebiegać będzie sieć podziemnych ulic i część dworca autobusowego. Część nadziemną stanowić będą hotele, biurowce i obiekty handlowe oraz apartamenty mieszkalne. W ramach projektu wykonany
PRZECZYTAJprzywróceniu ruchu pociągów. W Krakowie zapewnione zostaną również dodatkowe składy, które będą stanowić rezerwę taborową. Wygodne pociągi dla pielgrzymów Pielgrzymów będą woziły nowoczesne pociągi zespolone
PRZECZYTAJzbudowano 5 nowych w Lublinie, Niedrzwicy, Pułankowicach, Polichnie i Zaklikowie. Podstacje trakcyjne stanowią istotny element kolejowej infrastruktury energetycznej. Ukończona elektryfikacja linii to sprawniejsze
PRZECZYTAJpołączeń zapewnia dofinansowanie ze środków Programu, które wynosi 85 proc. Pozostałe 15 proc. stanowić będą środki własne samorządów. Budżet Kolej Plus wynosi 5,6 mld zł, co przy 15 proc. udziale samorządów
PRZECZYTAJcyklistów – będą zamontowane stojaki rowerowe. – Stacja Warszawa Gdańska, Most Gdański i linia obwodowa stanowią istotne ogniwa Warszawskiego Węzła Kolejowego. Podpisana dziś umowa na rozbudowę Warszawy Gdańskiej
PRZECZYTAJod wschodniej strony, przez Jelcz Laskowice i Wrocław Brochów. Odnowiona linia kolejowa będzie stanowić dogodną alternatywę dla zatłoczonych tras drogowych, przy dojazdach do pracy i szkół w godzinach
PRZECZYTAJIII, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II). Jej koszt to około 428,2 mln zł, z czego ok 320,8 mln zł stanowią środki z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt całej [...] modernizacji odcinka Poznań - Czempiń (Faza I i II) to ok. 808,9 mln zł, z czego przeszło 586,6 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S
PRZECZYTAJsystematyczne zanikanie efektów inwestycji oraz przedwczesną degradację zmodernizowanych linii. Stanowiłoby także realne zagrożenie wyłączenia z eksploatacji i tak mocno ograniczonych linii niższego rzędu
PRZECZYTAJWystawa w wagonie, urządzenia do muzeum
02.05.2017
lnych m.in. na wystawie zabytkowych przedmiotów związanych z kolejnictwem. Wnętrza wagonów mogą stanowić również sale do prezentacji multimedialnych. Towarzystwo Miłośników Braniewa otrzymało od PLK urządzenia
PRZECZYTAJPoznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II) to około 428,2 mln zł, z czego 320,8 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S
PRZECZYTAJ