Wyniki wyszukiwania
Ełk realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Wartość inwestycji to ok. 300 mln zł. Efektem prac będą szybsze i wygodniejsze podróże ze Szczytna do Ełku. Pociągi pasażerskie pojadą
PRZECZYTAJinfrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM) przeznaczono ponad 330 mln zł na przebudowę i dostosowywane do potrzeb osób z ograniczona możliwością poruszania się stacji: Szczecin
PRZECZYTAJmiejscowości. Tylko budowa wiaduktu w Jaworznie, wraz z sąsiadującym układem drogowym warta jest 15 mln zł. Łącznie na linii kolejowej E30, pomiędzy Krakowem i Katowicami, PLK realizuje 34 wiadukty kolejowe
PRZECZYTAJKolejowe S.A. na trasę Goleniów – Kołobrzeg – Koszalin ciągu ostatnich trzech lat przeznaczyły 12 mln zł. Dzięki temu są nowe wiaty w Ustroniu Morskim i Nowogardzie. W Kołobrzegu m.in. windy ułatwiły
PRZECZYTAJDziałdowo – Olsztyn” są realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Wartość umowy ok. 260 mln zł. Dofinansowanie UE wynosi 85 proc. Zakończenie inwestycji planowane jest w drugiej połowie 2019
PRZECZYTAJpodróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny.” Wartość inwestycji wynosi 62 mln zł. Prace zaplanowano do stycznia 2020 r. Przebudowa stacji w Gdańsku to przykład zmian standardu obsługi
PRZECZYTAJSzczecinek – Runowo Pomorskie” będzie realizowany w systemie „projektuj i buduj” . Umowa jest warta 134 mln zł (netto). Finansowanie przewidziano ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Za
PRZECZYTAJdostosowanie do wymagań TSI PRM)”. W Krajowym Programie Kolejowym przewidziano na projekt ponad 300 mln zł. Inwestycje mają na celu zlikwidowane barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych oraz
PRZECZYTAJDyżurni ruchu lepiej przygotowani do pracy
06.06.2016
sterowania ruchem kolejowym i łączności, to pierwszy tego typu sprzęt w Polsce. Kosztował ponad 4,5 mln zł. Jest wykorzystywany od października 2015 r. Ze szkoleń skorzystało już blisko 700 pracowników PLK
PRZECZYTAJWojewództwa Opolskiego na lata 2014-2020. W Krajowym Programie Kolejowym na inwestycję przewidziano 53 mln zł. Będzie prowadzona w systemie „projektuj i buduj”. Na Opolszczyźnie w ramach projektów RPO zaplanowano
PRZECZYTAJ