Wyniki wyszukiwania
przejazdu w ul. Swarzędzkiej, uzgodniona z przewoźnikami i zarządcą drogi, inwestycja jest prowadzona etapami, a o czasowych zmianach w organizacji ruchu drogowego informują czytelne tablice. Nowe bezkolizyjne [...] realizowane jest w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap III”. W ramach projektu wartego ok. 268 mln zł z udziałem środków Unii Europejskiej z Programu Op [...] we Wrześni (na liniach Oleśnica – Chojnice i na łącznicy kolejowej Września – Podstolice). Kolejny etap projektu w regionie obejmuje budowę skrzyżowań bezkolizyjnych na linii Poznań – Piła w ulicy Lutyckiej
PRZECZYTAJUmowa realizowana w ramach projektu POIiŚ 5.2-12 „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych etap I - Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim”, współfinansowana przez Unię Europejską
PRZECZYTAJKlienta, działające przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, jest dostępne dla podróżnych na każdym etapie podróży. Pracownicy CWK współpracują z obsługą składów pasażerskich, aktualizując komunikaty i nadzorując
PRZECZYTAJWsparcia Klienta (CWK) to działający całodobowo zespół, który zapewnia pasażerom pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień na kolei, spowodowanych np. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi
PRZECZYTAJtygodniu i 24 godziny na dobę, działa Centrum Wsparcia Klienta . Zapewnia podróżnym pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi CWK
PRZECZYTAJustawiony był na specjalnej barce, którą manewruje holownik „Halny”. Zakończył się najtrudniejszy etap robót budowlanych. Popularna trasa pieszo-rowerowa, na Bulwarze Kurlandzkim, będzie ponownie dostępna
PRZECZYTAJi 24 godziny na dobę działa Centrum Wsparcia Klienta, które zapewnia pasażerom wsparcie na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień oferuje pomoc np. poprzez organizację dojazdu do miejsca docelowego
PRZECZYTAJGrupa PKP gotowa na świąteczne wyjazdy
22.12.2017
wsparcie podróżnych Całodobowo działa Centrum Wsparcia Klienta . Zapewnia podróżnym wsparcie na każdym etapie podróży. CWK zapewnia pasażerom wsparcie w sytuacjach ewentualnego opóźnienia pociągu. Dotyczy to
PRZECZYTAJinstalację wodociągową i przeciwpożarową, a także oświetlenie i sieć trakcyjną nad torami. Ostatnim etapem była rewitalizacja zachodniego odcinka przejścia pod torami tj. od schodów zachodnich prowadzących
PRZECZYTAJdojazdowych za i przed mostem. Naprawa mostu została podzielona na dwa etapy. Zakończone prace to pierwsza część remontu obiektu. W kolejnym etapie planowanym na wiosnę 2014 roku, pracami zostaną objęte tory na
PRZECZYTAJ