Wyniki wyszukiwania
perony dzięki windzie na peron nr 3 oraz platformie przyporęczowej na peron nr 4. Bezpieczne przejście z peronów do dworca i miasta gwarantuje tunel pomiędzy peronami 3 i 4. Jego wystrój (ściany wyłożone [...] Turyści i mieszkańcy Jeleniej Góry już korzystają z dwóch przebudowanych peronów nr 3 i 4. Nowe obiekty są wyższe, co pozwala wygodniej wsiadać do pociągów, a nowa nawierzchnia i funkcjonalne oświetlenie [...] bezpieczną obsługę. Podróżni mogą się też schronić pod odnowioną, przeszło 140 metrową, wiatą na peronie nr 3. Kolejarze zadbali o kompleksową renowację jej stalowo-drewnianej konstrukcji, zachowując jej historyczny
PRZECZYTAJprzeszło 12,5 km. Pomiędzy miejscowościami Męcina i Mordarka wydrążony będzie tunel o długości prawie 3,8 km. W ramach inwestycji w Mordarce i Chomranicach powstaną nowe przystanki. Stacja w Męcinie znajdzie
PRZECZYTAJMaciejów Płn. objęły wymianę ok. 18 km torów, 30 km sieci trakcyjnej i 21 rozjazdów. Odnowiono też 3 nastawnie – jedną w Maciejowie Północnym i dwie w Zabrzu Biskupicach, skąd dyżurni ruchu dbają o bezpieczne
PRZECZYTAJPrace między Tunelem a Wolbromiem nie wstrzymują ruchu kolejowego. Przebudowa obiektów inżynieryjnych skróci czas przejazdu dzięki likwidacji ograniczeń prędkości. Prędkość pociągów zwiększy się miejs
PRZECZYTAJPrace na stacji warte były ok. 31,7 mln zł, na modernizację wiaduktu kolejowego przeznaczono ok. 6,3 mln zł. Obecnie na stacji kończą się odbiory, które potwierdzą właściwe wykonanie robót. Najważniejsze
PRZECZYTAJDla podróżnych szykowane jest zadaszenie nad łącznikiem między peronem nr 3 a Centrum Przesiadkowym. Na stalowych podporach wiat układane jest pokrycia ze szkła. Wkrótce zacznie się rozbiórka betonowych [...] Szczecina, tzw. Nadodrzanki. Prace na stacji warte są ok. 23,5 mln zł, a modernizacja wiaduktu ok. 6,3 mln zł. Roboty nie wpływają na obsługę podróżnych. Inwestycje realizowane z Krajowego Programu Kolejowego
PRZECZYTAJPerony w Zielonej Górze z nowymi wiatami
15.03.2019
jest ze stali, a zadaszenie w jednej trzeciej szklane. Konstrukcje już widać na dojściu do peronu nr 3. Wykonawca ustawił ważące kilkaset kilogramów podpory zadaszenia. Montaż rozpoczął się też na peronie
PRZECZYTAJrozjazdów zabudowane zostaną nowe konstrukcje wsporcze sieci trakcyjnej. Wykonana zostanie naprawa 3 mostów i 2 przepustów. Przeprowadzone zostaną prace odwodnieniowe, gwarantujące dobre utrzymanie torów
PRZECZYTAJkonstrukcja przeprawy nad torami. Każda z kładek będzie liczyła około 42 metrów długości oraz około 3 metrów szerokości. Kładki na stacjach w Głownie i Strykowie zwiększą dostępność do pociągów kursujących
PRZECZYTAJch poruszania się, podróżnym z ciężkim bagażem oraz opiekunom z dziećmi w wózkach. Każda kładka ma 3 metry szerokości, 42 metrów długości. Ułożono na nich nawierzchnię antypoślizgową, która pozwala bezpiecznie
PRZECZYTAJ