Wyniki wyszukiwania
zajmie około 1 h 40 min. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II - odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego” realizuje Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJPoznań – Czempiń, trwają prace na torach
17.02.2014
lokalizacjach, powstaną przejścia dla zwierząt. Aktualnie prowadzone są prace dotyczące pierwszego etapu inwestycji. Trwają roboty budowlane na szlakach Czempiń – Mosina oraz Luboń – Poznań. Od października [...] . Koszt projektu nr POIiŚ 7.1-5.1 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań” wyniesie 940,16 milionów PLN netto, z czego 667,16 milionów PLN netto
PRZECZYTAJkursowaniu pociągów można znaleźć m.in. na stronach www.intercity.pl , www.mazowieckie.com.pl . Drugi etap remontu mostu średnicowego w Warszawie obejmuje prace na torach dalekobieżnych. Remont rozpocznie
PRZECZYTAJMarcowa korekta rozkładu jazdy
24.02.2014
Zmiany czekają podróżnych m.in. w Warszawie. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przystąpią do drugiego etapu remontu mostu średnicowego. Prace będą prowadzone na torach dalekobieżnych. Część pociągów będzie
PRZECZYTAJzajmie około 1 h 40 min. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II - odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego” realizuje Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJRekordowe inwestycje PLK
20.02.2014
konsekwentne stosowanie kar umownych, w przypadku niedotrzymywania terminów realizacji poszczególnych etapów inwestycji. Usprawnione procedury przetargowe Polskie Linie Kolejowe stworzyły pakiet nowych regulacji [...] musi zawierać informacje o zasobach sprzętowych i kadrowych, które wykonawca zaangażuje na danym etapie inwestycji oraz o zabezpieczeniu finansowym inwestycji. Narzędzie to znacząco usprawnia zarządzanie [...] najważniejszych inwestycji, Polskie Linie Kolejowe będą stosowały przetargi dwustopniowe. W pierwszym etapie wykonawcy będą sprawdzani pod kątem doświadczenia i potencjału wykonawczego, natomiast w drugim,
PRZECZYTAJmiejscu zostaną wbudowane żelbetowe przęsła, podobne do zamontowanych w pierwszym torze. W końcowym etapie prac konstrukcje mostowe obu torów zostaną połączone. Wykonany będzie tor bezstykowy zapewniający
PRZECZYTAJWschodniej do Warszawy Centralnej rozpocznie się 9 marca i potrwa do 26 kwietnia br. Po zakończeniu tego etapu, wykonawca przejdzie na drugi tor - z Warszawy Centralnej do Warszawy Wschodniej. Zakończenie prac
PRZECZYTAJkontynuował prace. Przed terminem przebudował konstrukcję kolejowego wiaduktu wraz z podporami. Kolejny etap robót rozpocznie się w sierpniu. Obejmie modernizację ścian oporowych oraz przęseł pod torem w kierunku
PRZECZYTAJ(EBA) w Dreźnie. Nowy most powstaje w ramach projektu POIiŚ 7.1-13 Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna - Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja - Całkowity
PRZECZYTAJ