Wyniki wyszukiwania
Zamość Szopinek (nr 72). Wybrany wariant zakłada przebudowę peronów na ośmiu stacjach i przystankach. Prędkość pociągów ma się zwiększyć do 120 km/h, co pozwoli skrócić czas podróży pociągów jadących łącznicą
PRZECZYTAJbudowa połączenia kolejowego do lotniska we Wrocławiu; przeprowadzenie trasy linii kolei dużych prędkości przez wrocławski węzeł kolejowy, przebudowa wrocławskiej linii średnicowej, budowa bezkolizyjnych
PRZECZYTAJusprawni regionalne i międzynarodowe połączenia kolejowe. Pociągi pasażerskie będą mogły jeździć z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Zmiany wpłyną na wzrost konkurencyjności transportu kolejowego
PRZECZYTAJWłocławek. Celem inwestycji będzie lepsza obsługa podróżnych na stacji Czerniewice, podniesienie prędkości pociągów pasażerskich do 140-160 km/h oraz zwiększenie bezpieczeństwa pasażerów. Zakres prac pozwoli
PRZECZYTAJie poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym oraz likwidacja istniejących ograniczeń prędkości w rejonie przejazdów. Zgodnie z projektem 121 przejazdów zostanie dodatkowo zabezpieczonych w samoczynną
PRZECZYTAJprzejścia podziemne zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Prędkość składów pasażerskich, po uzyskaniu wszystkich dokumentów, zostanie podwyższona z 80 km/h do 120
PRZECZYTAJPyrzowice (droga dojazdowa do lotniska). PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują na tym odcinku prędkość maksymalną dla pociągów pasażerskich – 140 km/h, dla towarowych – 80 km/h, natomiast dopuszczalny
PRZECZYTAJInwestycja zapewnia niezawodne, płynne, bezpieczne kursowanie pociągów ze stałą prędkością do 120 km/h, a w niektórych lokalizacjach nawet do 160 km/h. Dzięki nowym rozjazdom pociągi sprawnie zmieniają
PRZECZYTAJbędzie nieskuteczny bez woli współpracy, przestrzegania zasad i wyobraźni ludzi. Pociąg jadący z prędkością 80 km/h hamuje na dystansie ok. 300 m, a człowiek w kontakcie z nim nie ma żadnych szans. Dlatego
PRZECZYTAJpłynnie zmieniają tor. Inwestycja oznacza dla pasażerów bezpieczniejsze i szybsze podróże ze stałą prędkością do 120 km/h. Sprawniej i bez zwolnień, czyli bardziej ekonomicznie, pojadą też pociągi z towarami
PRZECZYTAJ