Wyniki wyszukiwania
estakady i w niszach obiektu. Równocześnie odnawiano konstrukcje pięciu wiaduktów i przygotowano je do montażu toru. Pozwoliło to na układanie nowego bezpodsypkowego toru na odnowionych i wyrównanych przęsłach
PRZECZYTAJbezpieczniejszą jazdę przez stacje. Na przejazdach kolejowo – drogowych wzrośnie bezpieczeństwo dzięki montażowi urządzeń komputerowych i monitoringu. Kamery będą także czuwać nad obsługą podróżnych na zmoder
PRZECZYTAJbezpieczeństwo. Ułożone zostały już nowe tory oraz zainstalowane słupy pod nową sieć trakcyjną. Trwa montaż nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Wygodniej z Grodziska Mazowieckiego do Warszawy Efektem
PRZECZYTAJnowobudowane tory Kraków Główny Towarowy - Kraków Mydlniki. Wykonawcy kończą usypywanie kruszywa i montaż sieci trakcyjnej. Trwa precyzyjne sprawdzanie systemów odpowiedzialnych za sterowanie ruchem kolejowym
PRZECZYTAJ2020 r. będzie w pełni dostępna dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się m.in. dzięki montażowi czterech wind. Ponadto na Dolnym Śląsku na linii Legnica – Rudna Gwizdanów do 2020 r. zostanie
PRZECZYTAJprzebudowa 75 przejazdów kolejowo-drogowych oraz 70 obiektów inżynieryjnych. Przejazd pociągów usprawni montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Skróci się czas przejazdu - pociągi pasażerskie
PRZECZYTAJmiejscami do 20 km/h, spowodowane złym stanem torów. Stacja Bukowice Trzebnickie, dzięki przebudowie i montażowi nowych rozjazdów, lepiej spełni rolę tzw. mijanki. Takie rozwiązanie zwiększy przepustowość linii
PRZECZYTAJdo 2023 r. Prace obejmują zarówno inwestycje w obrębie miast, jak i na liniach dojazdowych oraz montaż nowoczesnych urządzeń i systemów sterowania ruchem. Wszystkie działania poprawiają jakość transportu
PRZECZYTAJjest stacja kolejowa z czterema peronami i ośmioma torami. Inwestycja w tunelu i na dworcu obejmuje montaż 12,5 km torów. • Grubość zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet
PRZECZYTAJtelekomunikacji. Zadbano również o ochronę środowiska. Konstrukcja toru zapewni cichy przejazd pociągu, a montaż zabezpieczeń ograniczy zanieczyszczenia wody odprowadzanej z mostu. Koszt realizowanego projektu
PRZECZYTAJ