• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-infrastruktury-na-slasku-1621

Poprawa infrastruktury na Śląsku

26.03.2012

towarowych. Na ok.5 km linii, ze względu na zły stan techniczny nawierzchni, prędkość rozkładowa jest obniżona do 30 km/h. Inwestycja pozwoli na podniesienie prędkości rozkładowej z 30 do 60 km/h. Realizacja [...] trakcyjnej. Przebudowa poprawi parametry techniczne obiektu w torze nr 1, a także przywrócić prędkość 80 km/h. Poprawią się warunki przejazdu samochodów ciężarowych pod obiektem. Zakończenie prac przewidziano na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-lepiej-na-linii-nr-274-wroclaw-jelenia-gora-855

Będzie lepiej na linii nr 274 Wrocław – Jelenia Góra

17.08.2010

Wałbrzycha i Jeleniej Góry. Rozkładowa prędkość na objętych zadaniem odcinkach wzrośnie z 40 km/h do 100km/h. Obecnie czas przejazdu pociągiem osobowym między Jaworzyną Śląską, a Ibramowicami wynosi 24 minuty [...] jeden tor. Poza odcinkiem 8,8 km Imbramowice – Żarów, w ramach zadania zrealizowane będą także prace na 5,8 km szlaku Żarów – Jaworzyna Śląska i w stacji Jaworzyna Śl. Zmieni się m.in. standard 8 przejazdów [...] Polska Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego „TRANSKOL” Sp. z o. o. Schweerbau GmbH & Co. KG Bauunternehmen) W 2010 r. na linii 274 planowane są prace na trasie z Wałbrzycha do Jeleniej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-do-pociagu-z-nowych-peronow-miedzy-czempiniem-a-rawiczem-4635

Wygodniej do pociągu z nowych peronów między Czempiniem a Rawiczem

21.04.2020

h pozwoleń najszybsze składy pojadą między Poznaniem a Wrocławiem z prędkością do 160 km/h w czasie ok. 1:30 h. Modernizacja na odcinku Leszno – granica województwa dolnośląskiego prowadzona jest dłużej [...] a dolnośląskiego – Czempiń” w liczbach: 22 zmodernizowane perony na 5 stacjach i 6 przystankach 7 nowych bezkolizyjnych skrzyżowań 5 nowych i przebudowanych przejść podziemnych modernizacja ok. 70 km linii [...] wiaty i ławki. Na modernizowanej trasie Czempiń – Leszno granica Dolnego Śląska przebudowa obejmuje 5 stacji i 6 przystanków, Dogodny dostęp do peronów w Starym Bojanowie, Bojanowie i Rawiczu umożliwią

PRZECZYTAJ
/informacje/dworce/dworzec-lodz-fabryczna/faq

FAQ

W. H. Lindleya. 5. Czy na dworcu znajduje się informacja kolejowa? ROZWIŃ ZWIŃ Informacja kolejowa znajduje się na poziomie 0, we wschodniej części dworca, blisko kas kolejowych do strony ul. W. H. Lindleya [...] dworca od strony ul. W. H. Lindleya. 11. Gdzie na dworcu można znaleźć rzecz zagubioną w pociągu PKP Intercity? ROZWIŃ ZWIŃ O rzeczy zagubione w pociągu można zapytać w kasie numer 5, należącej do przewoźnika [...] biuro ŁKA? ROZWIŃ ZWIŃ Biuro ŁKA znajduje się przy kasach w części wschodniej dworca od strony ul. W. H. Lindleya. 17. Czy na dworcu znajduje się biuro PKP Intercity? ROZWIŃ ZWIŃ Nie, na dworcu nie ma biura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sniadanie-prasowe-przejazd-dla-prasy-na-odcinku-linii-e-20-siedlce-8211-lukow-8211-miedzyrzec-podlaski-368

Śniadanie prasowe - przejazd dla prasy na odcinku linii E-20 Siedlce – Łuków – Międzyrzec Podlaski

05.06.2008

zakończeniu możliwy będzie przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/h, a pociągów towarowych - 120 km/h (przy nacisku na oś 22,5 t). Projekt zakłada modernizację torów szlakowych i małych stacji. Podzielony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-opola-do-nysy-polmetek-prac-na-linii-kolejowej-4011

Pociągiem z Opola do Nysy – półmetek prac na linii kolejowej

29.11.2018

prac w 2020 r. - pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h. Podróż pomiędzy Opolem i Nysą skróci się o około 40 minut z około 1 h 35 min do około 55 min. Inwestycja ,,Rewitalizacja linii kolejowej [...] go Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020. Wartość inwestycji wynosi 122,5 mln zł. netto. Rewitalizacja linii kolejowej Nysa – Opole nr 287 finansowana jest z Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-sieci-trakcyjnej-na-centralnej-magistrali-kolejowej-1682

Modernizacja sieci trakcyjnej na Centralnej Magistrali Kolejowej

25.06.2012

pociągi ekspresowe obecnie jeżdżą z prędkością maksymalną 160 km/h. Plany modernizacyjne CMK przewidują wprowadzenie prędkości 200 km/h i w związku z tym konieczne jest zmodernizowanie sieci trakcyjnej [...] przejazdu pomiędzy Warszawą a Krakowem i Katowicami. Realizacja zawartej umowy przewidziana jest do 5 czerwca 2013 roku. Inwestycja finansowana jest ze środków budżetu państwa. Informacje dla mediów: Maciej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-niedzieli-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-8054

Od niedzieli korekta rozkładu jazdy pociągów

11.03.2023

Drzymałowa, bez zastępczej komunikacji autobusowej, wyniesie ok. 25 min, a do stolicy regionu – ok. 1,5h. Podróżni łatwiej wsiądą do pociągów z przebudowanych peronów w Wolsztynie oraz Grodzisku Wielkopolskim [...] proces certyfikacji dla urządzeń srk. Pozwoli to na podniesienie prędkości przejazdu pociągów do 160 km/h. Dzięki temu skróci się czas przejazdu między Lublinem a Warszawą o około 20 min. Pociągi wracają na [...] kolejowo-drogowych. Po zakończeniu wszystkich robót i uzyskaniu wymaganych pozwoleń, pociągi pojadą 120 km/h, co skróci czas podróży. Lepszy dostęp do kolei z nowych i przebudowanych stacji oraz przystanków Na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-pociagiem-z-gniezna-do-trzemeszna-2873

Krótsza podróż pociągiem z Gniezna do Trzemeszna

07.09.2015

trakcyjna. Po wyremontowanych torach pociągi pojadą z prędkością 150 km/h. Czas przejazdu z Inowrocławia do Poznania skróci się o około 5 minut. Dzięki pracom poprawi się także standard obsługi pasażerów na [...] oraz nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Pociągi pasażerskie jadą tam z prędkością do 120 km/h. Koszt tej inwestycji to 264 mln zł. Finansowanie zapewnił Fundusz Spójności Unii Europejskiej w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-nowych-czasach-2689

Kolej w nowych czasach!

15.12.2014

Tczewie, Gdańsku i Sopocie. Czasy przejazdu: Warszawa – Gdańsk 2h58min Warszawa – Wrocław 3h42min Warszawa – Kraków 2h28min Warszawa – Katowice 2h34min Pendolino to pociągi na każdą kieszeń. Ceny biletów na [...] podróż do Wrocławia, która trwa niewiele ponad 3,5 godziny. Do Krakowa i do Katowic natomiast po raz pierwszy w historii rejsowe pociągi pojechały 200 km/h. Pociągi Pendolino pokonały dotychczas ponad 10

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...891011121314151617...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 121 do 130 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook