• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2023r. Rezultatów: 503, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-lepszy-przewoz-towarow-po-torach-w-gop-5823

Coraz lepszy przewóz towarów po torach w GOP

23.06.2021

unijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakończenie wszystkich prac planowane jest w 2023r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przybywa-instalacji-fotowoltaicznych-na-sieci-kolejowej-plk-sa-9548

Przybywa instalacji fotowoltaicznych na sieci kolejowej PLK SA

04.04.2024

20 kWh. Od 2016 r. realizowana jest zabudowa instalacji fotowoltaicznych. Obecnie na sieci uruchomionych jest 66 instalacji o łącznej mocy 1 032 kWp. Instalacje fotowoltaiczne w 2023 roku wyprodukowały [...] Tylko w 2023 roku PLK SA uruchomiły 13 instalacji o mocy 313 kWp. Od początku 2024 roku uruchomionych zostało 15 instalacji o łącznej mocy 240 kWp. W głównej mierze do zamontowania paneli fotowoltaicznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/final-prac-przy-kolejowym-moscie-przed-granica-w-kostrzynie-7629

Finał prac przy kolejowym moście przed granicą w Kostrzynie

26.10.2022

akcji lodołamania. Do czasu zakończenia prac przez stronę niemiecką, planowanych obecnie do poł. 2023r., na odcinku między Kostrzynem nad Odrą a Küstrin-Kietz obowiązuje zastępcza komunikacja autobusowa [...] czterystumetrowej przeprawy nad Wartą, to także odbudowa drugiego toru - niewykorzystywanego od 2011 r. Likwidacja „wąskiego gardła” zwiększy przepustowość mostu, co pozwoli na przygotowanie lepszej oferty [...] likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej”. Zakończenie robót planowane jest w IV kw. 2022 r. Tzw. „most berliński” w Kostrzynie nad Odrą to ważny obiekt na linii kolejowej Tczew – Kostrzyn (linia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-szlak-kolejowy-podleze-piekielko-z-zapewnionym-finansowaniem-8635

Nowy szlak kolejowy „Podłęże – Piekiełko” z zapewnionym finansowaniem

16.08.2023

harmonogramu: Limanowa – Tymbark: w marcu 2024 r., Tymbark – Szczyrzyc: w styczniu 2024 r., Szczyrzyc – Gdów: III kwartał 2024 r., Gdów – Podłęże: III kwartał 2024 r. Projekty nowej linii zostały zrealizowane [...] zrealizowana w ramach odrębnego kontraktu. Ogłoszenie przetargu na te prace planowane jest na październik 2023r. Nowa linia kolejowa Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark/Mszana Dolna Drugą częścią projektu „Podłęże – [...] ne w ramach prac przygotowawczych. Umowy na prace projektowe zostały podpisane w styczniu 2019 r. Efekty inwestycji Obecnie transport kolejowy z Krakowa w kierunku południowym, choć znacznie lepszy i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-do-zakopanego-na-swieta-i-ferie-7820

Pociągiem do Zakopanego na święta i ferie

20.12.2022

Nowa nawierzchnia jezdni ułatwia ruch drogowy. Prace na kolejowej zakopiance przewidziano do końca 2023r. Szacowany czas jazdy z Krakowa do Zakopanego po zakończeniu inwestycji, wyniesie nieco ponad 2 godziny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pod-lodzia-faustyna-i-katarzyna-przygotowuja-nowe-kolejowe-polaczenia-7915

Pod Łodzią Faustyna i Katarzyna przygotowują nowe kolejowe połączenia

25.01.2023

realizowanych po 2023 roku ze środków budżetu UE na lata 2021-2027. Termin zakończenia budowy podziemnego połączenia kolejowego zaplanowano na 2024 r., a uruchomienie ruchu pociągów w 2025 r. Priorytetem PLK

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tbm-faustyna-przed-czasem-na-mecie-trzeciego-tunelu-jednotorowego-w-lodzi-9859

TBM Faustyna przed czasem na mecie trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi

28.06.2024

terenie. Inwestycja PLK SA o wartości ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie prac realizowanych po 2023r. ze środków budżetu UE na lata 2021-2027 w ramach Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat [...] przystanku Łódź Koziny do komory przy al. Unii Lubelskiej. TBM ma zakończyć swoją misję w styczniu 2025 r. Jednotorowe tunele połączą stacje Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec z dwutorowym tunelem głównym w kierunku [...] finansowanie. Termin zakończenia budowy tunelu, rozpoczęcie testów i odbiorów zaplanowano na czerwiec 2026 r. Uruchomienie pociągów planowane jest na rozkład jazdy od grudnia 2026 roku. Priorytetem PLK SA pozostaje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tarcza-tbm-faustyna-zakonczyla-swoja-misje-ostatni-tunel-jednotorowy-wydrazony-10243

Tarcza TBM Faustyna zakończyła swoją misję – ostatni tunel jednotorowy wydrążony

29.11.2024

pl. Inwestycja PLK SA o wartości ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie prac realizowanych po 2023r. ze środków budżetu UE na lata 2021-2027 w ramach Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszanie-inwestycyjne-na-kolei-staje-sie-faktem-3345

Przyspieszanie inwestycyjne na kolei staje się faktem

07.04.2017

PLK dynamizują proces inwestycyjny. W Krajowym Programie Kolejowym do 2023r. przewidziano ponad 66 mld zł na inwestycje kolejowe. Wartość nowych przetargów na modernizację linii kolejowych w Polsce, [...] analogicznym okresie roku ubiegłego i wynosi 2,3 mld zł. W I kw. 2017 r. podpisaliśmy również o 36 więcej umów (86 kontraktów) niż w I kw. 2016 r. Ich szacunkowa wartość to ponad 2,3 mld zł, co oznacza, że wartość [...] do 2023 roku. PLK planują przebudować 9 000 km torów. Na 2000 km linii kolejowych zabudowany zostanie ERTMS/ETCS. Zakłada się, że w efekcie realizacji inwestycji ujętych w KPK w latach 2016-2023 zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-obecne-na-europejskim-kongresie-gospodarczym-3377

PLK obecne na Europejskim Kongresie Gospodarczym

11.05.2017

umowy na kwotę 6,5 mld zł. Krajowy Program Kolejowy zostanie zrealizowany w całości, a do końca 2017 r. będziemy mieli podpisanych umów na ponad 30 mld zł, co stanowi połowę wartości Krajowego Programu [...] towarowych, aby przewozy odbywały się szybko i komfortowo. W efekcie realizacji inwestycji z KPK do 2023 roku zostanie podniesiona prędkość na liniach klejowych o długości 8,5 tys. km, a zarządca infrastruktury

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...891011121314151617...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 121 do 130 z 503.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook