Wyniki wyszukiwania
oznakowanie i oświetlenie oraz system ścieżek dotykowych dla osób niewidomych i słabo widzących. Nowe tory i urządzenia sterowania ruchem na stacji usprawnią obsługę połączeń dalekobieżnych i regionalnych
PRZECZYTAJświetlna oraz rogatki. Zachowując zasady ruchu drogowego bezpiecznie przejdziemy lub przejedziemy przez tory. Dodatkowo na przejazdach – szczególnie ważnych w drogowym systemie komunikacyjnym, wymalowano czerwone
PRZECZYTAJefekcie Mazury zyskają dostęp do lepszej oferty kolejowej. W ramach inwestycji wymienione będą również tory oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wzrost poziomu bezpieczeństwa będzie po budowie dwóch
PRZECZYTAJKolej przygotowana do zimy
01.12.2021
najważniejszych stacjach rezerwowe lokomotywy i wagony. Dodatkowo wszystkie składy, które wyjadą na tory będą po sezonowych przeglądach technicznych. – Przygotowanie do warunków zimowych wagonów i lokomotyw
PRZECZYTAJprzewóz towarów relacji północ – południe (linia 131) oraz wschód – zachód (linia nr 14). Przebudowane tory, rozjazdy i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością
PRZECZYTAJtransport kolejowy z systemem komunikacji miejskiej. Dla sprawnych przejazdów pociągów modernizujemy tory – już wzmocniliśmy podłoże, ułożyliśmy podkłady, podsypkę i szyny, a także przebudowaliśmy sieć trakcyjną
PRZECZYTAJprowadzony bez zmian. Na trasie od Będzina przez Sosnowiec do Katowic Szopienic budowane są dodatkowe tory, dzięki którym rozdzielony zostanie ruch dalekobieżny od regionalnego. Zadanie obejmuje stację Będzin
PRZECZYTAJZabrza i od Sosnowca do Mysłowic Brzezinki. W stacji towarowej Katowice Szopienice Płn. wymieniono tory i sieć trakcyjną. Wybudowano nową nastawnię. Powstał nowy wiadukt kolejowy przy ul. Lwowskiej. Pociągi
PRZECZYTAJw kierunku Bydgoszczy i Trójmiasta. Zmieni się układ torowy dla linii nr 201 i 131. Przebudujemy tory o łącznej długości 38 km oraz zabudujemy 100 rozjazdów. Powstanie bezkolizyjne skrzyżowanie wielopoziomowe
PRZECZYTAJ104, na odcinku Limanowa – bocznica Klęczany. Czas wykonania prac PLK SA określiły na 31 miesięcy. Tory w znacznej części poprowadzone zostaną w nowym śladzie, z uwzględnieniem tunelu kolejowego, który
PRZECZYTAJ